VB6 Hjælpefiler..
Fra : The Wild West

Dato : 14-08-02 17:23

Hej gruppe..........
Jeg sidder og leger lidt med visual basic og jeg har fået et problem.

Da jeg installerede ville systemet ikke accepterer disken med hjælpefiler
(MSDN) og det er et stort problem nu.

Jeg mangler disse filer, men disken er groft ridset.

Er der én eller anden venlig sjæl der vil oppe dem til mig på min
FTP-Adresse så vil jeg blive meget glad.

Jeg ved godt at de fylder meget men jeg har tid og en hurtig forbindelse
(1024/512)

The Wild West
Ole PE Jensen
ICQ 40112860
opej@city.dk

Fra : Mads Chr. Olesen

Dato : 15-08-02 10:47

Tjah, tror ik du får nogen til det, og denne nyhedsgruppe er ikke til
piratkopier...

Men microsoft sælger dig nok gerne en....

Ps. Er det kun mig synes at P2P programmer som Kazaa og DirectConnect er en
trussel mod vores samfund *hint hint*

Fra : Krabsen

Dato : 15-08-02 21:58

Arh, hvis nu Ole fremsender den ridsede CD som 'dokumentation', så kan der
vel godt argumenteres for, at man laver ham en brugbar kopi af sin egen.

Det ville jeg nu ikke være bange for.

mvh

Krabsen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-08-02 21:04

"Krabsen" <news@krabsen.dk> wrote in message news:ajh17s$7cp$1@sunsite.dk...
> Arh, hvis nu Ole fremsender den ridsede CD som 'dokumentation', så kan der
> vel godt argumenteres for, at man laver ham en brugbar kopi af sin egen.
>
> Det ville jeg nu ikke være bange for.

*G* - MSDN til Visual Studio består af 2 CD'ere - in case you didn't know

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Krabsen

Dato : 15-08-02 22:08

Me know - me got them.

Gør det nogen forskel, bortset fra tidsforbrug til kopiering?

mvh

Krabsen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-08-02 21:11

"Krabsen" <news@krabsen.dk> wrote in message news:ajh1pd$9f8$1@sunsite.dk...
> Me know - me got them.
>
> Gør det nogen forskel, bortset fra tidsforbrug til kopiering?

Nøehh, men når Mr Wild West siger at han har én CD med MSDN hjælpefiler, så
forledes man til at tro at han ikke har nogen...

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 15-08-02 21:11

On Thu, 15 Aug 2002 21:58:19 +0100, "Krabsen" <news@krabsen.dk> wrote:

>Arh, hvis nu Ole fremsender den ridsede CD som 'dokumentation', så kan der
>vel godt argumenteres for, at man laver ham en brugbar kopi af sin egen.
>
>Det ville jeg nu ikke være bange for.

Microsoft erstatter også en defekt cd. I hvertfall MS Norge....

--
Snutten
Fjern helge og .invalid fra mailadressen før du svarer via mail.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-08-02 21:13

"Helge Bjørkhaug" <helgesnutt@techie.online.no.invalid> wrote in message

> Microsoft erstatter også en defekt cd. I hvertfall MS Norge....

Man kan bestille de ekstra medier man har brug for, eneste hage er lidt
omkostninger til forsendelses

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 15-08-02 21:30

On Thu, 15 Aug 2002 22:13:06 +0200, "Peter Lykkegaard"
<polonline@hotmail.com> wrote:

>"Helge Bjørkhaug" <helgesnutt@techie.online.no.invalid> wrote in message

>der

>Man kan bestille de ekstra medier man har brug for, eneste hage er lidt
>omkostninger til forsendelses

Jepp, men da har man en orginal-cd å vise frem
hvis BSA skulle komme på besøk <http://www.bsa.org/denmark/>

Fra : Krabsen

Dato : 16-08-02 17:37

Det har man vel osse, hvis nu den originale er gemt i ridset stand sammen
med kopien...

/Krabsen

"Helge Bjørkhaug" <helgesnutt@techie.online.no.invalid> skrev i en
meddelelse news:e43olu0q34li7o6ifb44os7loci77imr57@4ax.com...