ftp server med dynamisk Ip (TDC)????!!!
Fra : Mbn

Dato : 13-08-02 16:57

Er der nogen som kan hjælpe mig min far har en dynamisk ip hver gang jeg
starter hans server program (ser-U) så kommer serveren op med en med en ny
ip i vinduet???? hvordan får jeg server programmet til at virke med dynamisk
ip?????

hver gang skal jeg på hans ftp ,skal jeg skifte ipadresse får at det virke
....har knoklet med det i lang tid men kan ikke få det til at virke

Hjælp modtages med kyshånd!!!

på forhånd TAK!!

Hilsen Morten

Fra : rea721

Dato : 13-08-02 17:43

Mbn wrote:

> hver gang skal jeg på hans ftp ,skal jeg skifte ipadresse får at det
> virke ...har knoklet med det i lang tid men kan ikke få det til at
> virke

Prøv at kigge lidt på http://www.dyndns.dk , jeg har haft FTP i flere år
med en dynamisk IP.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Hauge

Dato : 13-08-02 19:01

Hejsa

"Mbn" <baun666@tiscali.dk> wrote in message
> hver gang skal jeg på hans ftp ,skal jeg skifte ipadresse får at det virke
> ...har knoklet med det i lang tid men kan ikke få det til at virke

www.dyndns.dk

Mvh Hauge