window.open
Fra : Jesper S Nielsen

Dato : 17-02-01 19:56

Hvis jeg skal have et vindu til at åbne i en bestemt størelse
skriver man:

win=window.open ("index2.html","XKORNX","height=max, width=max");

Hvad skal jeg skrive for at få vinduet til at åbne i fuld skærm?

M.V.H. Jesper S Nielsen

Fra : cssmail

Dato : 17-02-01 21:05

Jeg tror det er en dårlig ide... da du (såvidtjegved) ændre størelsen
permanent.
Og det er træls når man nu selv har fundet den størrelse der "lige passer".

Mvh Christian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-02-01 22:48

Sat, 17 Feb 2001 18:56:09 GMT, skrev Jesper S Nielsen
<jesper_sn@hotmail.com>:

>Hvad skal jeg skrive for at få vinduet til at åbne i fuld skærm?

Kig på http://smedeparken.mobilixnet.dk/webhjaelp/popup/popup.htm

Jeg vil meget anbefale løsningen, hvor folk får en valgmulighed, da
mange hadder fullscreen.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Jesper S Nielsen

Dato : 18-02-01 07:42

Hmm, der kan være noget om det med at folk hader pop-up's.....
Det var nu mest for at kunne lave noget der så ens us i alle
opløsninger. Men det problem er nu løst: FLASH 4!!!! Verdens 8
vidunder!!! Det program styre!!!!'

Hygge Jes

Husk: Stavefejl er en livsstil!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-02-01 08:22

Sun, 18 Feb 2001 06:42:28 GMT, skrev Jesper S Nielsen
<swish@wanadoo.dk>:

>FLASH 4!!!! Verdens 8 vidunder!!! Det program styre!!!!'

Flash stinker endnu mere, hvis vi skal gå over i den boldgade.

I HTML/Javascript kan du (heldigvis) ikke lave fullscreenvinduer på
indgangssiden, kun i forb. med en window.open (= popup), så den
oprindelige side ligger bagved.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Kjaer og Monsson

Dato : 18-02-01 17:57

Jesper S Nielsen <swish@wanadoo.dk> skrev:
> [...]
> Det var nu mest for at kunne lave noget der så ens us i alle
> opløsninger. Men det problem er nu løst: FLASH 4!!!! Verdens 8

Vær venlig at holde dig fra religionskrigene.

Mange tak,
Peter