K: Yamaha 4g ell. Puch Maxi K (så prøver v~
Fra : A. Høegh

Dato : 11-08-02 12:40

Hej.

Nu har jeg postet i dk.marked.privat.knallert, men der er sq lidt dødt.
Derfor prøver jeg her. Alle jer "wannabe usenet cops", kan i ikke bare
overse denne tråd?

Yamaha 4g DX - max. kroner 4.000. På sjælland.
Puch Maxi K - max. kroner 2.000. På Sjælland.

Ikke stjålet.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 11-08-02 12:53

"A. Høegh" <ah@evomedia.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Nu har jeg postet i dk.marked.privat.knallert, men der er sq lidt dødt.
> Derfor prøver jeg her. Alle jer "wannabe usenet cops", kan i ikke bare
> overse denne tråd?

NEJ.. det var dog det dummeste jeg har hørt idag!!
denne gruppe er til spørgsmål osv, IKKE køb/salg.. hvis der er nogen der vil
sælge deres knallert hører det til i news:dk.marked.privat.knallert
ikke her - Færdig!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 11-08-02 13:20

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> NEJ.. det var dog det dummeste jeg har hørt idag!!

YIR YIR! Word up homie

> denne gruppe er til spørgsmål osv, IKKE køb/salg.. hvis der er nogen der
vil
> sælge deres knallert hører det til i news:dk.marked.privat.knallert
> ikke her - Færdig!

Jeg er bange for at du/jeg ligeså godt kunne tale til en dør... :-/

Totalt enig med dig.

MVH
Martin

Fra : A. Høegh

Dato : 14-08-02 19:32

> Jeg er bange for at du/jeg ligeså godt kunne tale til en dør... :-/

Interessant synspunkt..og du har på sin vis ret. I har faktisk en ret
overdreven tålmodighed herinde... (NOT)

/A. Høegh

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 14-08-02 20:37

> Interessant synspunkt..og du har på sin vis ret. I har faktisk en ret
> overdreven tålmodighed herinde... (NOT)

That's life. Hvorfor må du poste forkert når andre ikke må? Hvis du ikke har
fået svar i markedsgrupperne, så er der nok en grund til det...

MVH
Martin

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 11-08-02 13:19

"A. Høegh" <ah@evomedia.dk> skrev i en meddelelse news:3d564cbe$0$14341

> Derfor prøver jeg her. Alle jer "wannabe usenet cops", kan i ikke bare
> overse denne tråd?

Det har jo intet med sagen at gøre! Regelsæt er til for at blive overholdt,
således der er en rød tråd i alle grupper!

Det kan jo ikke nytte noget du bare fucker det, og poster som du lyster.

www.usenet.dk er åbenbart din ven lige for tiden...

PS: Vi er ikke usenet cops. Kører du måske også over for rødt? Tror sq du er
typen...!

MSH
Martin

Fra : A. Høegh

Dato : 11-08-02 14:59

> PS: Vi er ikke usenet cops. Kører du måske også over for rødt? Tror sq du
er
> typen...!

LOL...ja, jeg kører over for rødt på min lille cykel og er til fare for
trafikken...NOT.

Jeg beder jer bare lade være med at gå i flæsket på mig, og dermed hjælpe
mig til at finde en knallert, som jeg har meget brug for, hurtigt.

I stedet vælger i, som de idioter i nu engang er, at bekrige mig, selvom
denne tråd på ingen måde gør jer skade.

Seriøst, i åbner den KUN fordi i vil skændes.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 11-08-02 15:40

> [...]
>
> Jeg beder jer bare lade være med at gå i flæsket på mig, og dermed hjælpe
> mig til at finde en knallert, som jeg har meget brug for, hurtigt.

Tro mig, har været der! Men helt ærligt, hvor svært kan det være at enten gå
ind på dba.dk eller købe den blå avis i den nærmeste kiosk? der er tonsvis
af knallerter til salg.

> I stedet vælger i, som de idioter i nu engang er, at bekrige mig, selvom
> denne tråd på ingen måde gør jer skade.

Hovhov.. jeg har talt pænt til dig, hvorfor begynder du så med at kalde os
for idioter? det er sq da ikke særligt høfligt!
okay, et indlæg rykker ikke alverden, men bare se, der var sørme 2 idag, et
fra Thomas Nybom.. + de 6000 andre der vel har været i den tid jeg har været
med herinde (okay, overdrivelse fremmer fotståelsen) men alle de forbandede
indlæg tager tid at hente og læse, tid der irritere mig at bruge på noget
der er nemt at undgå men som jeg er nødsaget til, fordi der er en håndfuld
klaphatte der ikke kan forstå at følge 3 enkle regler.. hvor svært kan det
være at forstå???

> Seriøst, i åbner den KUN fordi i vil skændes.

Nej, det ved du sq ikke en kæft om! jeg åbner fordi det irritere mig at du
går ind og bryder en regel du udemærket r klar over!!

Fra : A. Høegh

Dato : 14-08-02 19:25

> Nej, det ved du sq ikke en kæft om! jeg åbner fordi det irritere mig at du
> går ind og bryder en regel du udemærket r klar over!!

Jeps - og det argumenterer ikke imod at i åbner tråden fordi i har fundet en
i kan heile ned. Faktum er at ingen af jer ligger inde med en Yamah 4g eller
Puch Maxi, og derfor har tråden ingen relevans for jer. Ergo, må jeg vel nok
konkludere, at i kun åbner tråden med henblik på at fortælle mig den ikke
burde være oprettet.

/A. Høegh

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 14-08-02 21:49

> [...]
nok
> konkludere, at i kun åbner tråden med henblik på at fortælle mig den ikke

okay, sådan kan du også vende det! Men faktum er at det her ikke er en
køb/salg gruppe, så køb/salg skal holdes væk! færdig! man KAN også kører 170
på de danske motorveje, men man MÅ ikke, præcis som at man kan poste
køb/salg herinde men må ikke...

Fra : Mythos

Dato : 11-08-02 17:26

> [...]
> denne tråd på ingen måde gør jer skade.
>
> Seriøst, i åbner den KUN fordi i vil skændes.

Jeg ved nu ikke hvem det er der idioter her, du gør selv opmærksom på at du
poster det forkerte sted, og vi ikke skal kommentere det. Tænk om alle
lavede samme nummer som dig, hvordan ville denne gruppe så ikke udarte sig ?
Men kom igen når du har fået din knallert !

Kim Larsen

Fra : A. Høegh

Dato : 14-08-02 19:23

> Men kom igen når du har fået din knallert !

Hmm?? Øhh...whatever..

/A. Høegh

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 11-08-02 18:02

"A. Høegh" <ah@evomedia.dk> skrev i en meddelelse news:3d566d4e$0$88356

> LOL...ja, jeg kører over for rødt på min lille cykel og er til fare for
> trafikken...NOT.

Du opfører dig sådan :o/

> Jeg beder jer bare lade være med at gå i flæsket på mig, og dermed hjælpe
> mig til at finde en knallert, som jeg har meget brug for, hurtigt.

Jamen det er markedsgrupperne jo til for, og det ved du godt.

> I stedet vælger i, som de idioter i nu engang er, at bekrige mig, selvom
> denne tråd på ingen måde gør jer skade.

Ja, og du vidste det.

> Seriøst, i åbner den KUN fordi i vil skændes.

Næh.

--
Med venlig hilsen / With best regards

Martin L. Johansen

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 12-08-02 17:29

> Næh.

LOL for et intelligent svar... Dén gjorde avs, hva

// Troels

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 13-08-02 07:16

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> LOL for et intelligent svar... Dén gjorde avs, hva

Tja

Fra : Morten Larsen

Dato : 15-08-02 22:03

> Puch Maxi K - max. kroner 2.000. På Sjælland.
>
> Ikke stjålet.

Er du sikker på at den ikke må være bare en lille smule stjålet ?
Hvis ikke, så skriv lige hvad farve der passer dig bedst

Morten

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 16-08-02 08:00

"Morten Larsen" <hos@larsen.dk> skrev i en meddelelse

> Er du sikker på at den ikke må være bare en lille smule stjålet ?
> Hvis ikke, så skriv lige hvad farve der passer dig bedst

LOL! Faktisk lidt sjovt at mange skriver "må ikke være stjålet"... Det er jo
ligesom lidt af en selvfølge.

Tænk hvis bilgrupperne så ligesådan ud... "Citroën købes, må ikke være
stålet".

--
Med venlig hilsen / With best regards

Martin L. Johansen
Kolding - DK
www.volcane.dk

Fra : Morten Larsen

Dato : 16-08-02 16:47

> [...]
> ligesom lidt af en selvfølge.
>
> Tænk hvis bilgrupperne så ligesådan ud... "Citroën købes, må ikke være

Enig - jeg kan ryge helt på røven ned af stolen, når
jeg læser den slags umulige krav

Morten

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 17-08-02 11:01

"Morten Larsen" <hos@larsen.dk> skrev i en meddelelse news:ajj6q3

> Enig - jeg kan ryge helt på røven ned af stolen, når
> jeg læser den slags umulige krav

Hehe