Hjælp! Unlock 3310
Fra : Helle Biks

Dato : 10-08-02 15:31

Har en N3310 som har Sonofon SIM-lock. Min datter skal nu bruge den med et
Telmore taletidskort.
Sonofon har oplyst en kode bestående af 16 tegn, startende med # og
sluttende med #.
Når koden tastes ind, vil den ikke acceptere den sidste firkant. Hvad er
problemet? Sonofon har lukket til på mandag.

Helle

Fra : Th Frydensberg

Dato : 10-08-02 15:52

#pw+kode+1# pw og + tryk flere gange på stjerne !!!!!!

Fra : Th Frydensberg

Dato : 10-08-02 15:56

evt ring 54755553 koden er 10 cifre #pw 10cifre +1#

Fra : Helle Biks

Dato : 10-08-02 16:34

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>koden er 10 cifre #pw 10cifre +1#

Ja, så bliver vi nok nødt til at vente til mandag. Der er desværre kun 9
cifre i koden fra Sonofon.

Helle

Fra : Mr. Larsen

Dato : 10-08-02 18:59

"Helle Biks" <virkerkunkort@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når koden tastes ind, vil den ikke acceptere den sidste firkant. Hvad er
> problemet? Sonofon har lukket til på mandag.

Find en der kan unlocke den! Hvor i landet er du?

/Mr. Larsen

Fra : Helle Biks

Dato : 10-08-02 19:15

"Mr. Larsen" <don_e@stofanet.INVALID> skrev i en meddelelse
> Find en der kan unlocke den! Hvor i landet er du?
> /Mr. Larsen

4550 Asnæs!
Helle

Fra : Th Frydensberg

Dato : 10-08-02 19:41

Hvorfor betale for noget der er gratis ...........???
Th Frydensberg