Modeless i tab-bar, men fjernes fra Alt+TA~
Fra : Jens

Dato : 08-08-02 20:45

Hejsa.

I VB har jeg et program der har flere modeless vinduer. Programmet
kører i een tråd.

For hvert modeless vindue kommer der et icon i Alt+TAB listen og
ligeledes et icon/indgang i Taskbar'en.

Hvis jeg f.eks. har 2 modeless vinduer, hvordan kan jeg så lave det
sådan, at begge vinduer får en forekomst i Taskbar'en (rektangel med
icon og tekst) men at der kun er EEN forekomst (icon) i Alt+TAB listen
???

Kan man det ?

Mvh
Jens

....dette er vist en mere rigtig gruppe.

Fra : Stefan McKinnon Edwa~

Dato : 25-08-02 17:42

Har du forsøgt at sætte "ShowInTaskBar" = False ???

--
Stefan McKinnon Edwards
www.iysik.com