IE6 reagerer ikke på links
Fra : DAD

Dato : 08-08-02 10:38

Efter problemer med computeren (win98) kan jeg ikke få IE6 til at reagere
når jeg klikker på ligegyldigt hvilket link i en nyhedsgruppe. Den kommer
blot frem med en blank skærm. Jeg har genindlæst IE6 uden at afhjælpe
problemet. Har ADSL fra TDC uden problemer.
Det har ellers fungeret perfekt i masser af år.
Hjælp!

--
Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-08-02 19:47

Thu, 8 Aug 2002 11:38:07 +0200, skrev "DAD"
<keyboarddk@hotmail.com>:

>når jeg klikker på ligegyldigt hvilket link i en nyhedsgruppe. Den kommer
>blot frem med en blank skærm.

Hjalp det svar, da du stillede spørgsmålet første gang ikke?

Det har hjulpet andre med tilsvarende problem efter indlæg i
nyhedsgrupperne.

Fra : Snip

Dato : 09-08-02 00:18

> Hjalp det svar, da du stillede spørgsmålet første gang ikke?

Sorry, men p.t. er der hos mig totalt kuk i news.tele.dk og
dtext.news.tele.dk, - i hvert fald var en del grupper pludselig faldet ud.

--
Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

Fra : Anders Lund

Dato : 09-08-02 23:30

Snip <snip@post8.tele.dkNOT> wrote:

> Sorry, men p.t. er der hos mig totalt kuk i news.tele.dk og
> dtext.news.tele.dk, - i hvert fald var en del grupper pludselig
> faldet ud.

Måske har det noget afgøre med:
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=15587

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - http://jump.to/oe-quotefix

Fra : Snip

Dato : 10-08-02 12:39

Har læst dit link og det er formodentligt forklaringen. Har I andre også
lignende problemer, ex. dk.edb.hardware.grafikkort er ude af
dtext.news.tele.dk ?

Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

Fra : Madsen

Dato : 10-08-02 13:13

Snip skrev:

> Har I andre også lignende problemer, ex.
> dk.edb.hardware.grafikkort er ude af dtext.news.tele.dk ?

Prøv at nulstille gruppelisten. Højreklik på newsserveren og vælg
Nyhedsgrupper > Nulstil liste.

Xfut: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
Dette indlæg og svar til det vil havne i ovenstående gruppe.

Madsen.