Spray mod fluer DER VIRKER
Fra : Pernille Hjorth

Dato : 07-08-02 21:03

Nu har jeg efter flere forgæves forsøg, næsten opgiver at finde nogle midler
der virker! Er der ikke nogen der ved hvad der virker! Min hest er meget
ukoncentreret, og er slem til at flå sit ben ud af min hånd, mens jeg renser
hove. Kort sagt flagrer hun rundt med alle fire ben! Det er bare
s....irriterende!! Hilsen Pernille

Fra : Britta Larsen

Dato : 07-08-02 21:44

"Pernille Hjorth" <oras@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
renser
> hove. Kort sagt flagrer hun rundt med alle fire ben! Det er bare

Hvad med Hjortetakolie?
Det virker på min, men det er hvist også det man kan kalde no friends :)

M.v.h.

Britta Larsen

P.s. Det er nok ikke stavet rigtigt.

Fra : Pernille Hjorth

Dato : 08-08-02 10:00

Tak for dit gode råd, men hvor kan man købe hjortetakolie?

Hilsen Pernille

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 09-08-02 01:56

> Tak for dit gode råd, men hvor kan man købe hjortetakolie?

Det skulle kunne købes på apoteket, men jeg har ej gjort det selv, så hvad
ved jeg!?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Gitte

Dato : 09-08-02 22:43

Hejsa

Det kan købes i Matas -
Mvh Gitte - salgsassistent i Matas*SS*

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-02 06:50

Har du prøvet Sommer-gele fra Blue Hors? Den har jeg brugt hen over
sommeren. Den har en meget frisk duft og er meget effektiv.

Med venlig hilsen

Linda Christie Poulsen