Honda vision tænding
Fra : greger

Dato : 07-08-02 08:30

Efter tyveri af cdi uniten ( elektronik tændingen ), hvor det 6 polede
stik er blevet klippet af, efterlyser jeg en beskrivelse af lednings
placeringen i stikket. Farverne er: Sort/rød - blå/gul - sort/hvid -
grøn - sort/gul. Er der en med en Vision der vil se efter, hvordan de er
monteret.

Venlig hilsen Rene Gregersen.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jonas Rasmussen

Dato : 08-08-02 16:21

"greger" <greger.news@kandu.dk>

Virker ikke.

Har et billede af tilslutningen til CDI men aner ikke hvordan man ligger
billeder i NG, Skriv din rigtige mail så hjælper det på det

Jonas

Fra : greger

Dato : 19-08-02 12:09

http://www.kandu.dk/

Fra : Jonas Rasmussen

Dato : 21-08-02 19:12

Jeg ved da godt hvad jeg skrev!!!
Stadig kan der ikke sendes noget til den emailadr der henvises til.
Årsag:
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<greger.news@kandu.dk>
(reason: 550 <greger.news@kandu.dk> User unknown; rejecting):