aspSmartUpload
Fra : Nicolai Hansen

Dato : 06-08-02 15:09

Hej,

Nu har jeg eksperimenteret hele dagen med aspSmartUpload, og kan stadigt
ikke få det til at virke på min testmaskine: Win98 med PWS.

Selv om jeg følger eksemplerne der kan downloades, og lægger asp-filer og
htm-filer hver for sig(jv. tidligere tråd) bliver der ikke uploaded nogle
filer. Jeg får heller ikke nogen fejlmelding???????? Jeg fatter intet, har
nogen her mødt samme problem.?

Mvh
Nicolai

Fra : peter

Dato : 06-08-02 19:20

Du skal sørge for at filerne ligger i de samme biblioteker, som når du
downloader aspSmartUpload...

Måske det kan løse noget?

Fra : Peter

Dato : 06-08-02 20:36

Hvad kan aspsmartupload som aspupload ikke kan?

Fra : Nicolai Hansen

Dato : 07-08-02 07:51

"Peter" <kam3190@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hvad kan aspsmartupload som aspupload ikke kan?

Det ved jeg ikke, men aspSmartUpload ligger på det webhotel hvor sitet
endeligt skal ligge. Derfor tænkte jeg det var meget nærliggende at bruge
denne komponent.

Mvh
Nicolai

Fra : ..

Dato : 06-08-02 20:49

"peter" <pe@te.r> wrote in message
> Du skal sørge for at filerne ligger i de samme biblioteker, som når du
> downloader aspSmartUpload...

Det synes jeg, at jeg har prøvet.

Jeg må vel bare blive ved?

Alle råd modtages med glæde....

Nicolai

Fra : Jakob Andersen

Dato : 06-08-02 21:16

"Nicolai Hansen" <nh@niels-burcharth.dk> wrote
> Selv om jeg følger eksemplerne der kan downloades, og lægger asp-filer og
> htm-filer hver for sig(jv. tidligere tråd) bliver der ikke uploaded nogle
> filer.

Den bruger der hedder IUSR_<navnpådinmaskine> skal have skriverettigheder
til den mappe hvor du prøver at gemme billederne.

--
Jakob Andersen
http://www.stresscd.dk/ - Udnyt stress positivt

Fra : Nicolai Hansen

Dato : 07-08-02 09:40

> Den bruger der hedder IUSR_<navnpådinmaskine> skal have skriverettigheder
> til den mappe hvor du prøver at gemme billederne.

Det burde jeg også have, idet jeg kan skrive og opdatere en database der
ligger nogenlunde ens. Men jeg må heller tjekke en ekstra gang.

Mvh
Nic

Fra : Jan Larsen

Dato : 18-08-02 14:43

Har du registreret den/de dll filer som hører til Aspsmartupload, hvis ikke
dit windows dir hedder "winnt" så skal mindst en af filerne registreres til
den nye mappe mener jeg.