"height=100%" i tables - hvordan?
Fra : Sol Sinclair

Dato : 05-08-02 21:49

Det er ikke noget problem at lave bredden på ens tables 100%, men
hvordan får jeg højden på tabellen til at være hele skærmbilledets
højde?

   http://www.w3.org/TR/html401/struct/tables.html#edef-TH

siger at jeg skal finde på noget andet...

--
Sol

Fra : find clausen

Dato : 05-08-02 22:01

On Mon, 05 Aug 2002 22:49:17 +0200, Sol Sinclair <not@for.sale> wrote:

> Det er ikke noget problem at lave bredden på ens tables 100%, men
> hvordan får jeg højden på tabellen til at være hele skærmbilledets
> højde?

En trans. gif på 1x1 pix som du strækker til den nødvendige højde
ville måske hjælpe ...

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : Kurt Kristensen

Dato : 05-08-02 22:28

Sol Sinclair wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Det er ikke noget problem at lave bredden på ens tables 100%, men
> hvordan får jeg højden på tabellen til at være hele skærmbilledets
> højde?

Du kan også bruge style, f.eks.:

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Voss

Dato : 05-08-02 23:12

Den mere elegante løsning ville være:

--
Jonas @ 55.7,12.5 | Husk på, de fleste browsere ikke tolererer
<http://verture.net/> | hovsa-programmering i den grad, som IE gør det.

Fra : Kurt Kristensen

Dato : 06-08-02 15:45

Jonas Voss wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Den mere elegante løsning ville være:
>

> Jonas @ 55.7,12.5 Husk på, de fleste browsere ikke tolererer
> <http://verture.net/> hovsa-programmering i den grad, som IE gør det.

Jeg må indrømme det: Jeg er lidt af en "hovsaprogrammør".

Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 05-08-02 22:57

Hejsa

virker perfekt hos mig, og jeg bruger det også, men om det er "korrekt" HTML
ifølge W3C skal jeg ikke kunne
sige, det er vist ikke hvis man leger med xHTML s'vidt jeg ved

/Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-08-02 23:30

Mon, 5 Aug 2002 23:56:40 +0200, skrev <rofe@mailme.dk>:

>virker perfekt hos mig, og jeg bruger det også, men om det er "korrekt" HTML
>ifølge W3C skal jeg ikke kunne

Er det ikke og har aldrig været det.
Iøvrigt anbefales det at bruge css til den slags i dag (og så
validerer det).