feedback på www.letplan.dk
Fra : Peter Munkholm

Dato : 05-08-02 11:17

Vi er nogle stykker der har udviklet et webplanlægningsværktøj, efter
milepæls teorien. Det er gratis, men vi vil gerne gøre det bedre. Der er
masser af muligheder, men vi vil gerne have at vide hvad brugerne mangler.
Det er her mit spørgsmål kommer! Gider du/i kigge forbi www.letplan.dk og
give os noget feedback vi kan bruge til noget. Så laver vi til gengæld DKs
fedeste gratis planlægnings og kommunikations site.

--

Peter Munkholm
Aggressive Networker

Fra : SumSum

Dato : 05-08-02 19:35

"Peter Munkholm" <zox@mediarangers.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> give os noget feedback vi kan bruge til noget. Så laver vi til gengæld DKs
> fedeste gratis planlægnings og kommunikations site.

Det ligner mere reklame for et færdigt produkt end et ønske om feedback. Man
skal oprette sig som bruger, så derfor har jeg ikke nogen kommentarer

Hilsen
SumSum

---