Nokia 3310 5.47, oplåst med datakabel - ga~
Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-08-02 09:39

Hvis man har låst en Nokia 3310 5.47 op med datakabel - kan de så se
det på Nokia-værkstedet at det er noget jeg selv har gjort, eller ser
det bare ud som om jeg har indtastet oplåsningskoden jeg "fik af
Telia"?

Telefonen er 2 måneder, og fandt først ud af bagefter at jeg kunne få
opgraderet firmware'en gratis på garantien.

Så mit spørgsmål er vel om jeg kan opgraderet min firmware på garantien
selvom jeg har oplåst telefonen med datakabel. Jeg har ikke opgraderet
SW, kun "Clear SP locks", FAID er heller ikke genberegnet.

Flemming

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-08-02 11:02

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in

> [...]
>
> Telefonen er 2 måneder, og fandt først ud af bagefter at jeg kunne
> få opgraderet firmware'en gratis på garantien.

Har lige talt med et Nokia-"værksted" og det kan jeg stadig.

Smart
Flemming