Database med alle danske adresser
Fra : Kim Johansen

Dato : 05-08-02 09:51

Hej

Jeg skal bruge en database over alle danske addresse og tilhørende post nr.
Skulle der være en der har sådan en liggende ??

Mvh
Kim Johansen

Fra : Nis Jørgensen

Dato : 05-08-02 10:48

On Mon, 5 Aug 2002 10:50:50 +0200, "Kim Johansen"
<germsen@hotmail.com> wrote:

>Jeg skal bruge en database over alle danske addresse og tilhørende post nr.
>Skulle der være en der har sådan en liggende ??

Jeg er sikker på at PostDanmark gerne vil sælge den til dig. Hvis du
kan nøjes med alle danske vejnavne og tilhørende postnumre mener jeg
at den kan downloades gratis.

--
Nis Jørgensen
Amsterdam

Please include only relevant quotes, and reply below the quoted text. Thanks

Fra : Per Jensen

Dato : 05-08-02 20:09

Hej Kim
http://www.postdanmark.dk/postnumre/_content/Download.asp

Mvh
Per Jensen

Fra : Kim Johansen

Dato : 06-08-02 07:50

Hej Per

Tak for linket men det er desværre kun post nr den indeholder. Jeg skulle
bruge adresser med tilhørende postnr.

Men tak for hjælpen

Mvh
Kim Johansen

Fra : Erik Hansen

Dato : 06-08-02 15:04

>Jeg skal bruge en database over alle danske addresse og tilhørende post nr.
>Skulle der være en der har sådan en liggende ??

På Told & Skat's vurderingsside
http://www.tastselv.toldskat.dk/02/Svur/ har de lavet nogle rulle
menu'er som automatisk komme frem når man taster en kommune. Når
kommunen er tastet og vejnavnet skal tastes, så kommer der også en
liste med vejnavne. Så på en eller ande måde må alle vejnavne ligge på
hjemmesiden. Om det er til at trække vejnavne ud ved jeg ikke, og jeg
ved heller ikke hvordan de har lavet det, men det er temmelig smart.

....::Erik

Fra : Jakob Andersen

Dato : 06-08-02 15:10

Kim Johansen wrote:
> Jeg skal bruge en database over alle danske addresse og tilhørende
> post nr. Skulle der være en der har sådan en liggende ??

Du kan købe det ønskede her:
<http://www.cpr.dk/Index/mainstart.asp?o=3&n=0&s=4>

--
Jakob Andersen