Klagerne over Lomborg
Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 05-08-02 06:38

Jeg har fra velunderrettet kilde hørt, at klagesagerne mod Lomborg for
videnskabelig uredelighed kan vente en formel afgørelse hen imod jul i år.
Der foreligger 3 klagesager, som alle behandles, hvor den ene er fra Kaare
Fog, den anden fra en engelsk klimaforsker (husker ikke lige navnet) og den
tredje stammer fra Danmark.

Ved nogen noget mere konkret om de to sidstnævnte klager?

NB! Dette er ikke kun ment som et "teknisk" indlæg og ikke som et
debatindlæg!

Poul Evald Hansen

pevh@vip.cybercity.dk

Fra : Sven Nielsen

Dato : 05-08-02 14:34

On Mon, 5 Aug 2002 07:37:49 +0200, "Poul Evald Hansen"
<cft6753@vip.cybercity.dk> wrote:

>NB! Dette er ikke kun ment som et "teknisk" indlæg og ikke som et
>debatindlæg!

Det vil måske sige, at det slet ikke er ment som et indlæg af nogen
art?

/Sven

"Creation as literally depicted in Genesis is indeed supported by
faith and needs to be, since it is not supported by anything else.
Evolution, on the other hand, is supported by evidence."
(Richard Dawkins)

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 06-08-02 11:05

"Sven Nielsen" <sven@SPAMINGO_scientist.com> wrote in message

> Det vil måske sige, at det slet ikke er ment som et indlæg af nogen
> art?
Hold nu op med at lege Erasmus Montanus og brug den indvendige side af
hovedet i stedet for.
Jeg stiller en teknisk forespørgsel (ordlyden af nogle klager) , og ønsker
ikke en indholdsmæssig diskussion af klagerne lige nu.. Jeg ønsker netop
ikke at gå ind i en indholdsmæssig diskussion før jeg kender *ordlyden". -
Hvor svært kan det være at forstå!

Poul Evald Hansen

pevh@vip.cybercity.dk

Fra : Henning Makholm

Dato : 06-08-02 11:18

Scripsit "Poul Evald Hansen" <cft6753@vip.cybercity.dk>

> Hold nu op med at lege Erasmus Montanus og brug den indvendige side af
> hovedet i stedet for.

Sikke dog en sur reaktion på at Sven gør opmærksom på at du havde et
"ikke" for meget.

--
Henning Makholm "I've been staying out of family
conversations. Do I get credit for that?"