Heste utstyr
Fra : Thomas

Dato : 16-02-01 21:02

Hei,
jeg skriver fra Norge og jeg lurer på om det er noen der ute som vet om noen
bra hesteutstyr sider på nette? som man kan kjøpe alt mulig til hest(og
rytter)
Som saler hodelag osv.

Takk på forhånd
Maria

Fra : Gitte Bølling

Dato : 16-02-01 22:06

Firmaer:

www.ingdams.dk
www.hooks.no
www.ridersport.dk
www.zoozity.dk
www.statelinetack.com
www.pelham-saddlery.com

Brugt udstyr:

www.heste-nettet.dk
www.dba.dk

Hilsen Gitte

Fra : Johanna Jaatun

Dato : 18-02-01 20:58

Hei Maria, det finnes flere sider... norske også!

Prøv disse:
http://www.stallkroken-hesteutstyr.no
http://www.rodeo.no/innholds.htm (mye western)
http://www.minhestebutikk.com

ellers kan du jo søke på kvasir.no - de finner mye norsk,
så du slipper tilleggsgebyr fra utlandet.
lykke til!

Johanna