SuSE 8.0 på LAN - IP adresser?
Fra : Stig Mogensen

Dato : 04-08-02 15:35

Hvordan kan jeg se, hvilke IP adresser min maskine har fået tildelt på det
LAN jeg forbinder til internettet igennem?

Jeg kører SuSE 8.0 Prof.

/Stig

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 04-08-02 15:40

On Sun, 04 Aug 2002 16:34:41 +0200, Stig Mogensen wrote:

> Hvordan kan jeg se, hvilke IP adresser min maskine har fået tildelt
> på det LAN jeg forbinder til internettet igennem?

Med kommandoen "/sbin/ifconfig"

Mvh.

--
"I'm asking the stupid Swedish people if the concert is Adam Sjøgren
over, is it over my friends from Låndåun? NO!" asjo@koldfront.dk

Fra : Stig Mogensen

Dato : 04-08-02 15:59

Adam Sjøgren wrote: