Yamaha FS-1, 4 gear
Fra : Torben

Dato : 04-08-02 11:03

Jeg mangler et ledningsdiagram til en Yamaha FS-1.
Jeg skal have monteret et greb kødt hos T-Hansen på min motorcykel, men har
lidt svært ved at gennemskue ledningernerne i håndtaget. (Lys : tænd/sluk ;
høj/lav)
Torben

Fra : Allan Riise

Dato : 04-08-02 11:13

Torben wrote:
> [...]

Hvis du gerne vil have et diagram kan du bestille T.Hansens katalog, der
skulle digrammet gerne være på en af siderne !!
Ellers så kan jeg sende dig et diagram, men det er lidt besværligt, skal
først have sat scanneren til, og den virker ikke ordentligt, og der er meget
galt )

Venligst ...
--
Allan Riise
Ari06@AriSoft.dk

Fra : Torben

Dato : 04-08-02 12:06

"Allan Riise" <Ari06@AriSoft.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ari06@AriSoft.dk
> ICQ 55853098
> -- Den der tror han ved alt, ved intet !! --

Hvorfor kiggede jeg ikke der med det samme !?!?!?!?!?!
Tak for hjælpen
Torben

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 04-08-02 17:26

"Torben" <stenbakFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler et ledningsdiagram til en Yamaha FS-1.
> Jeg skal have monteret et greb kødt hos T-Hansen på min motorcykel, men
har

Kald din FS-1'er for en MC en gang til og jeg skal personligt bevise at det
ikke er en MC :) :)

Som du allerede ved, T.hansen kataloget :)

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Torben

Dato : 04-08-02 18:53

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> ikke er en MC :) :)
>

> Som du allerede ved, T.hansen kataloget :)

Hej Mikael.
Jeg gentager min tekst. Delene skulle bruges på en MC. Du må meget gerne
bevise, at en Dnepr K-750 fra 1958 ikke er en motorcykel, bevisførelsen er
jeg meget spændt på !!!!!
Se eventuelt http://medlem.jubii.dk/stenbak/
MVH Torben

Fra : Smoothy6

Dato : 04-08-02 20:43

Ikke for noget men hvorfor købe greb beregnet til en knallert, til en
motorcykel...?

Men okay det kan jo næsten også være ligemeget, den kan jo næsten ikke blive
grimmere....Absolut IKKE ondt ment, men syntes bare ikke at det er noget for
mig... Er MEGET mere til Harley Davidson....

Nok en maskine som er sjov at ha' for entusiaster, men kunne aldrig drømme
om at købe sådan en....

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 04-08-02 21:11

> [...]
> bevise, at en Dnepr K-750 fra 1958 ikke er en motorcykel, bevisførelsen er

Nå ja.. du er også i DFM ikk??
Men prøv lige at læse teksten igen, det kan faktisk godt læses som om du
kalder en FS-1 for en MC! Men jeg beklager mange gange og ønsker dig held og
lykke med projektet!!
Har faktisk set billederne før og den ser fin ud!

Fra : Torben

Dato : 06-08-02 20:21

> [...]
og
> lykke med projektet!!
> Har faktisk set billederne før og den ser fin ud!

Hej Mikael
Var lige oppe at ringe da du ikke mente min 750'er var en MC !!
Men ok, tak for ordene om cyklen. Vil lige skynde mig, at sge at den ikke
kan kendes igen, jo, på at det er en boxermotor !! Forgaffel ændret
drastisk, sidevogn fjernet og sæde sænket helt ned på stellet, mangler kun
lige at male den (vinteropgave)
Torben

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 06-08-02 21:12

> [...]
> kan kendes igen, jo, på at det er en boxermotor !! Forgaffel ændret
> drastisk, sidevogn fjernet og sæde sænket helt ned på stellet, mangler kun

Jamen så må jeg mishandle min 56K så jeg kan se den :)