netexpress opkaldsprofil
Fra : Martin

Dato : 04-08-02 07:42

Hej NG

Jeg har anskaffet mig et netexpress (2 må det være) uden router. Dvs. man
skal bruge et opkaldsprogram (hvilket jeg ikke viste -og synes er
møgirriterenede :)). Dette program er imidlertid meget sløvt. Nar man
starter windows starter programmet fint. Men der går nogen tid, nogen gange
næsten et min., før man kan komme i kontakt med programmet (har lige
geninstalleret windows med opkaldsprofilen som det første installeret, samme
problem -se det er ikke andre programmer som suger tiden) Og når man så kan
komme i kontakt med det er den langsom til at ringe op. Er der nogen der har
det samme problem eller er det bare mig? evt en løsning ville være fedt! Det
er et luksusproblem det ved jeg. Men alligevl ret irriterende :)

Fra : WebLock

Dato : 04-08-02 11:18

Går ud fra at det er en PPPoE bims du bruger til at "kalde op" med. Den de
selv levere er PISSE SLØV OG FATTER BARE INTET, for at sige det på pænt
dansk :) Den er også noget skrald hvis man finder på at lave Internet Deling
med den.
Nå men anyways, løsningen er at hoppe på google og finde programmet RASPPPoE
og bruge det i stedet - så når det er hentet fjerner du TDC's opkalds
software og installere RASPPPoE i stedet og sine sorger er forbi.

Webber - ICQ 562374

Fra : Martin

Dato : 04-08-02 18:24

Det var da for vildt!!! Det virker bare det der! Mange tak for tippet!

Mærkeligt de sender sådan noget skrammel med :)

Fra : Michael Skjolde

Dato : 05-08-02 07:57

"Martin" <storestyggeulv@hotmail.com> wrote in message
> Det var da for vildt!!! Det virker bare det der! Mange tak for tippet!
>
> Mærkeligt de sender sådan noget skrammel med :)

Vær opmærksom på at skulle du en dag få problemer er der ingen support på
det opkaldsprogram og du vil sandsynligvis blive bedt om at installerer
WinPoet igen.

--
/rasm - The only completely consistent people are dead. -- Aldous