Akvariebutikker i Flensburg
Fra : Plesner

Dato : 03-08-02 18:28

Jeg ved, at spørgsmålet har været oppe tidligere, men da jeg skal derned på
mandag, vil jeg da lige høre, om der er nogle, der kan anbefale en eller
flere gode akvariebutikker i Flensburg ?

M.v.h.
Plesner

Fra : Henrik

Dato : 03-08-02 19:18

Das Futterhaus
Den i Schleswiger Strasse er absolut størst, og har mest akvarie, men den
i Batteristrasse mest er til krybdyr.

Schleswiger Straße 48
D 24941 Flensburg
Tel. 0461 / 98989
Fax 0461 / 98981

Batteriestraße 8
D 24939 Flensburg
Tel. 0461 / 44455
Fax 0461 / 42390

http://www.dasfutterhaus-flensburg.de/

Fra : T. Schreiber - blabl~

Dato : 03-08-02 22:05

Den i batteriestrasse er ikke meget værd.

Det er den anden dog. De har også relativt meget saltvand.

--

-
Regards,