Printerproblem i netværk mellem 2 pc'er. V~
Fra : david

Dato : 03-08-02 16:08

Nu har jeg altså et problem med at få netværksprinteren til at blive skrevet
ud på, fra klienten/fjerncomputeren.
Stien er givet i egenskaber for printer, så det er ikke det. Faktisk er alt
som det skal være, men det virker stadig ikke. Er der noget med at jeg skal
have åbnet for 'andre computere' vinduet ? Eller et andet helt oplagt ting
jeg skal gøre.
Jeg har været windows hjælp igennem fra punkt til punkt. Den kunne ikke
hjælpe.
Jeg har været lexmarks z23-z33 løsningscenter igennem også og det hjalp
intet.
For alle kritere er opfyldt. Dedsuden virker netværket udmærket og printeren
virker på serveren
Jeg får fejlmeldningen: " Kommunikation er ikke tilgængelig.
Printeren kan ikke kommunikere med computeren.
Kontroler at:
- printeren er tændt.
Alle tilslutninger er korrekte ".
Den skriver fint ud fra klienten i selve printersoftwaredelen installeret på
klienten. men vil altså ikke gå lige så fint igennem hardwaredelen, da er
det at den fejlmeddelse kommer som jeg lige har fortalt om.
-
David
I could waste a thousand years.