ASPSmartUpload...
Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 03-08-02 15:49

Hej!
Jeg har en hjemmeside, hvor vi er nogle CS-gutter, der skriver forskelligt
info. Blandt andet er der en side, hvor der er info om de forskellige
medlemmer. Her vil jeg gerne have, at de enkelte medlemmer kan uploade deres
CS spray så det bliver vist sammen med deres profil... Nogen, der ligger
inde med noget kode, der kan bruges? Problemet består umiddelbart i at koble
et bestemt billede til én bestem bruger-profil...
På forhånd tak!

/Grønbech

Fra : Michael Petersen

Dato : 03-08-02 21:10

Hej,

Du kan prøve følgende :

Set mySmartUpload = Server.CreateObject("aspSmartUpload.SmartUpload")
mySmartUpload.Upload
For each file In mySmartUpload.Files

If not file.IsMissing Then
sql="update bruger set bruger_billede='" & file.FileExt & "' where
bruger_id=" & session("bruger_id")
conn.execute(sql)
file.SaveAs("http://www.gem-her.dk/" & file.FileName)
End If
Next

Scriptet er kun beregnet til uploading af et billede af gangen.

Håber at du kan bruge det.

Hilsen

Michael Petersen
michael.petersen@e-privat[nospam].dk - Fjern [nospam]