Autopære importør søger forhandlere
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 03-08-02 13:31

Hej Gruppe.

Jeg har før annonceret herinde og i privat.
Jeg har på nuværende tidspunkt nogle få forhandlere, såsom tankstationer,
autoværksteder og autotilbehørsforretninger og andre rundt i landet. Men jeg
kunne selvfølgelig godt ønske flere...

Har du mulighed for at sælge kvalitets autopærer, så kontakt mig på min
hjemmeside: www.auto-lys.dk eller på min mobil: 20324946

Der er mulighed for en rigtig god fortjeneste...

Med venlig hilsen

Michael Jørgensen
www.auto-lys.dk

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 03-08-02 16:17

On Sat, 3 Aug 2002 14:31:03 +0200, Michael Jørgensen wrote in dk.erhverv
<3d4bcc61$0$401$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>:

>Jeg har før annonceret herinde og i privat.

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 03-08-02 17:03

Sorry.
I må bære over med mig. Jeg var ikke klar over at denne gruppe kun er
diskussion, pga. de mange andre reklamer (annoncer)

Med venlig hilsen
Michael Jørgensen

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 03-08-02 19:21

On Sat, 3 Aug 2002 18:03:03 +0200, Michael Jørgensen wrote in dk.erhverv
<3d4bfe17$0$411$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>:

>Sorry.
>I må bære over med mig. Jeg var ikke klar over at denne gruppe kun er
>diskussion, pga. de mange andre reklamer (annoncer)

Helt i orden, formålet var også bare at gøre dig opmærksom på det.

Ellers held og lykke med at sælge pærer.