Opret sit eget "Autotekst"
Fra : dennis

Dato : 03-08-02 13:35

Hej, kan man ikke selv bestemme hvor man vil gemme sine
nye "autotekst" ?
Som nu gemmer Word alle mine ny-oprettede autotekst
under element -Normal.

Endvidere er det muligt at oprette sit eget element ?

Office-97 DK
Win-2000 DK

Dennis

Fra : pre

Dato : 03-08-02 19:29

Kik på Indsæt/Felt . Klik på spørgsmålstegnet og på Autotextlist for at
få hjælpeteksten frem (hvis det virker i -97. Ellers Hjælp/ Søg
AutotextList. Det er hvad kommer nærmest til dine sparsomme
oplysninger.

© pre 2002

Fra : pre

Dato : 04-08-02 10:19

Autotekster kan gemmes i en skabelon for "lokalt" brug. (ALT+F3).
Assistent funktionen flytter mellem skabelonerne. Mærkeligt nok har
hjælpeteksten også en oversigt til Autotekst.