lave kabet med rj45 stik hvordan??
Fra : Ivan

Dato : 03-08-02 09:53

Dav i gruppen

Jeg har indkøbt kabel og rj45 stik. Skal lave et netværk via en switch.
Efter at have fået kabelmodem virker bnc netværket ikke, har fået svar på
det før i gruppen(tak for det). Hvad har jeg prøvet: taget en stump kabel og
afisoleret, der knak da godt nok en enkelt tråd men hvad der skal jo kun
bruges 4, puttet de 4 tråde ind i stikket og gjorde det samme i den anden
ende, brugte samme farve. De fire der var i over skud blev klippet af. Så i
gang med at få det til at virke, hahaha verdensmesteren her kunne ikke få
det til at virke.
Så er det jeg tænker(det skulle jeg måske have gjort inden jeg prøvede at
lave det kabel) der er måske en grund til at der er 8 tråde i kabelet.
Hvordan skal disse tråde ligge, og alle 8 skal vel bruges.
jeg kunne jo godt prøve igen, men det koster jo hver gang.

Hi
Ivan

Fra : Thomas Demant

Dato : 03-08-02 11:58

http://www.brinck.dk/patch.asp

--
Thomas (der er træt af spam og nu prøver om det virker:)
Ved e-mail svar: Fjern "nospam" i mail adressen.

Fra : Ivan

Dato : 05-08-02 15:25

> http://www.brinck.dk/patch.asp

Tak for linket, det jo godt ud. Jeg har prøvet, men det virker ikke, skal
trådene være afisoleret?? Eller jeg blot en bootnakke.

Hi
Ivan