Oliver Bruchhaus...min Big Max er begyndt ~
Fra : LowLifeDK

Dato : 02-08-02 21:00

Den DØR imellem 35-50 km/t ... ikke bare 35-45 km/t som før...og liver
gevaldigt op fra 55 km/t til 80 km/t

Jeg kan ikke få tråden frem fra tidligere. GIDER du lige råde mig igen ..

.....uden trykkammer osv .. *s*

Low

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 02-08-02 21:15

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gevaldigt op fra 55 km/t til 80 km/t
>
> Jeg kan ikke få tråden frem fra tidligere. GIDER du lige råde mig igen ..

*lol*
Hehe.. Jeg har faktisk også lige fået problemet med min benelli, men jeg er
ret sikker på at det er fordi at jeg lige har skiftet til 5g. ruller! Skal
have købt nogle 4g. imorgen!
Men ved din... hvad var det du gjorde sidst? Jeg tror bare at det er det
samme der skal til igen... Jeg foreslog dig vidst at skifte til en hårdere
trykfjeder (Gjorde du det?)da du jo lige havde skiftet udst.! Har du sat
det gamle på igen???

Oliver Bruchhaus

Fra : MS

Dato : 02-08-02 21:48

Hvis der er riller på den side hvor kilremmen køre (på blæserhjulet eller
varioen) kan det være derfor den går død havde selv det problem med min hot
50

Fra : LowLifeDK

Dato : 03-08-02 15:45

...skifter du efter princippet.:

jo lavere vægt, jo længere tid i de lave gear ?

Low

Fra : Michael Thomsen

Dato : 03-08-02 16:36

Prøv evt at skifte dit tændrør!

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 03-08-02 20:38

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> ..skifter du efter princippet.:
>
> jo lavere vægt, jo længere tid i de lave gear ?

Nahh... Ikke helt.. En scooter skal jo have omdrejninger som passer efter
hvilke dele der er mont. på den! Det er for det meste udstødningen der
kræver at man skifter ruller! -Før havde jeg 80ccm. cyllinder på, det kørte
bedst med 6 g. ruller da det havde så meget træk fra bunden. Nu har jeg lige
fået et athena evo cyllinder på. (75ccm) Det kører bedst med høje
omdrejninger, da det jo er et racing cyllinder.

Det er bare at prøve sig lidt frem!

Oliver Bruchhaus.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 03-08-02 20:42

> [...]
> fået et athena evo cyllinder på. (75ccm) Det kører bedst med høje
> omdrejninger, da det jo er et racing cyllinder.

-Og for resten.. Det var rullerne det var galt med på min! den kører
elendigt med 5g. ruller, og perfect med 4g. ruller!

Fra : LowLifeDK

Dato : 04-08-02 16:58

Har intet skiftet udover min udstødning.

Hvordan kan jeg se, hvilken trykfjeder jeg har,- og hvilken bør jeg ha' ?

Low

Iøvrigt,- mit tilbud om at sende dig den resterende oktan-booster står ved
magt, jeg kan/skal ikke bruge den igen.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 05-08-02 13:55

-Hmm... Kan du ikke lige lave en liste over hvad du har på? Så kan jeg måske
give dig et hint til hvor hård den fjedder skal være.
Og det med boosteren er vidst lidt for besværlig hvis du ikke bor i Kolding
eller omegn. Køber bare min egen.

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.