Flere mouseover på samme billede
Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 02-08-02 14:26

Hej
Jeg er ingen Java haj ...... derfor også denne posting i
"Java-heaven". Jeg har forsøgt mig i news:dk.edb.programmering.java men
blev henvist hertil.

Jeg har scoret et Java-script fra en webside. Dette script udfører
"multiple mouseover" på en mere elegant måde, end jeg selv tidligere har
kunne løse det. Derfor er jeg interesseret i at få scriptet til at
fungere .... fordi det virker desværre ikke 100% på nuværende tidspunkt

Kan I se hvad der mangler i scriptet, eller hvad jeg gør forkert på
http://www.nedergaard.com/sejr2/javamap.htm?

Selve billederne er kun forsøgs-billeder. Men meningen er, at man får
præsenteret forskellige billeder (blå baggrund) afhængig af hvor på
"master-billedet" (danmarks kort) man peger.

Jeg har p.t. intet behov for at indsætte weblinks i forbindelse med
mouseover, men hvorledes kunne jeg evt. gøre dette .... hvis jeg senere
skulle ønske denne funktionalitet?

Jeg håber I kan hjælpe mig

--
Med venlig hilsen/Yours sincerely
Henrik Nedergaard, Århus

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 04-08-02 17:24

Så fandt jeg ud af løsningen og scriptet virker nu fint.
Tak for responsen

Fra : SumSum

Dato : 05-08-02 08:35

"Toshido - AROS MotorCykel Klub" <henriknedergaard(fjern dette)@hotmail.com>
skrev i en meddelelse news:aijkej$rma$1@sunsite.dk...
> Så fandt jeg ud af løsningen og scriptet virker nu fint.
> Tak for responsen

Nej, det virker faktisk ikke på det link du har sendt. Der står: Der opstod
en fejl på siden

SumSum

---

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 05-08-02 20:51

"SumSum" skrev i en meddelelse:
> Nej, det virker faktisk ikke på det link du har sendt. Der står: Der
opstod
> en fejl på siden
-----------------------

Hej SumSum
Jo, det virker faktisk Jeg har blot nedtaget den midlertidige
"testsite" p.g.a. scriptet skulle tage i brug på den rigtige website.
Hvis du er interesseret i det endelige script, så kan jeg sende den til
dig pr. mail.

Fra : SumSum

Dato : 05-08-02 22:07

skrev i en meddelelse news:aimkuu$lqp$1@sunsite.dk...
> [...]
> "testsite" p.g.a. scriptet skulle tage i brug på den rigtige website.
> Hvis du er interesseret i det endelige script, så kan jeg sende den til

Det er jeg nu ikke, men tak for tilbuddet. Jeg ville bare oplyse dig om at
det link du skrev, ikke virkede fejlfrit

SumSum

---