SpeedStream 2601: Specielle Internet appli~
Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-08-02 13:47

Jeg er efter et pænt stykke tid med "Åben" (Host Mapping/NAT)
konfiguration på denne router, skiftet til "Basis". Nu er jeg jo så
blevet tvunget til at rodde lidt mere med routeren, end jeg ellers har
været vant til. Derinde er jeg så stødt på "Specielle Internet
applikationer", som jeg ikke er helt med på hvad jeg skal bruge til.
Jeg er klar over at jeg kan forwarde trafikken på bestemte porte med
"Avanceret NAPT Server Konfiguration", men hvad gør de "Specielle
Internet applikationer" godt for?

En anden ting er, at der under "Specielle Internet applikationer" i
forvejen er oprettet en bunke "applikationer" som jeg virkeligt ikke
har brug for. Da der er en grænse for hvor mange applikationer man
kan proppe i listen, har jeg så besluttet mig for at slette disse. Der
er dog én ved navn "Asheron's" som tilsyneladende er umulig at slette,
slå fra eller på anden måde modificere. Jeg har en teori om at det kan
skyldes pling'en ('), men jeg er ikke helt sikker. Er der nogen måde
at slette denne applikation på? Så vidt jeg er informeret er tilgang
til min router fra Telnet ikke en mulighed. Det er der lukket for.

På forhånd tak.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Tinor

Dato : 15-08-02 22:36

Opgav at læse hele din tekst, men prøv www.dsl-faq.dk . Der finder du meget
hjælp.