trådløst netværk
Fra : schlafer

Dato : 01-08-02 22:30

Hej mg
Jeg har et problem med mit trådløse netværk.
Jeg bruger et 3com acesspoint 2000, og et netgear usb netkort MA101G
Når jeg overføre filer fra den ene computer til den anden, så kører det fint
nok et stykke tid, men ligepludselig mister usb netkortet forbindelsen, og
så kan den ikke genoprettes igen, når jeg går ned i netværk og trådløs
netværk.
Jeg må også lige nævne, at jeg bruger windows xp home.
Er der nogle, der har et godt foreslag til hvad jeg kan gøre, eller er det
kortet der er noget galt med, da jeg også tidt bruger accesspointet sammen
med et 3com pcmcia netkort til en bærbar, og det kører rigtig fint uden
afbrydelser.
Mange hilsner fra
Jørgen