Ny scooter!
Fra : Martin L. Johansen

Dato : 01-08-02 21:22

Harj!

Ny i gruppen, så bær over med mig

Jeg har netop skrevet under på en købekontrakt ang, PUG Speedfight 2 AC.

Hvad kan gruppen fortælle om denne? Både godt og dårligt?

--
Med venlig hilsen / With best regards

Martin L. Johansen
Kolding - DK
www.volcane.dk

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 01-08-02 21:25

"Martin L. Johansen" <volcanedk@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har netop skrevet under på en købekontrakt ang, PUG Speedfight 2 AC.
>
> Hvad kan gruppen fortælle om denne? Både godt og dårligt?

-Det skulle være en okay scooter! Det gode ved den er at der er mange der
har sådan en, så den burde være billig i dele, hvis det skulle blive en
nødvændighed! (Ret mig hvis jeg tager fejl!) Og så skulle de blive ret
hurtige efter en gang tuning! -Jeg kan anbefale www.west-import.dk

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 01-08-02 21:28

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har sådan en, så den burde være billig i dele, hvis det skulle blive en
> nødvændighed! (Ret mig hvis jeg tager fejl!) Og så skulle de blive

Tænkte nok jeg ville høre fra dig Oliver!!! Vi må lige ud og huje engang
i morgen!! Så kan du lære mig alle de fif der findes for at gør den sjovere

Hvad har I andre af erfaringer med sjov-gøring af sådan en fætter?

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 01-08-02 21:51

Tilløkke med svinet..

Desværre sker det mange stedet at Peugeot værkstederne ikke rigtigt gider
rode med scooterne, så det bliver en halv-færdig serviceeftersyn (kan ske,
men sker ik altid). Scooteren er hundedyr i orginaldele, hvis du ik kan
finde brugt !

Kør den pænt, og hold den godt, så holder den scooter LÆNGE !

/Thomas

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 01-08-02 22:03

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Tilløkke med svinet..

Tark!

> [...]
> men sker ik altid). Scooteren er hundedyr i orginaldele, hvis du ik kan

Jeg har spurgt efter reservedel hos PUG og det som mest faldt mig for
brystet var forbremseskive = koster 500,-!

Ellers synes jeg de lød rimelige. Men okay, nu har jeg også haft bil de
sidste 3 år, så det kan være at alt vil lyde billigt i mine ører det næste
lange stykke tid

Men det lyder ikke rart det du siger med serviceeftersynene. Så må jeg sq
gøre det selv og ordentlig hvis de ikke formår det!

> Kør den pænt, og hold den godt, så holder den scooter LÆNGE !

Jeg vil så køre den ligesom jeg kører kæresten, øhm, jeg mener, jeg vil køre
den godt... argh, øhm. GLEM DET hehe

Jeg skal nok passe på den, tro mig

Takker for input!

Fra : LowLifeDK

Dato : 01-08-02 22:01

Brugtprisen er den laveste du kan finde
Reservedelene er de dyreste
Nem at tune, hurtig at brænde af
Ustabil i lav fart
Ustabil i høj fart
Hyler i tomgang
Hård i sædet
Blød affjedring
Født med defekte bremser og tynd topstykke
Lakerer kun i "knækkede" farver
93 % af køberne er kvinder

Held og lykke

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 01-08-02 22:06

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Brugtprisen er den laveste du kan finde

Skal ikke sælges

> Reservedelene er de dyreste

Synes de er rimelige i forhold til min netop solgte bil.

> Nem at tune, hurtig at brænde af

Skal sikkert ikke tunes

> Ustabil i lav fart

Ej enig (har prøvekørt)

> Ustabil i høj fart

Slet ikke

> Hyler i tomgang

Ikke den jeg kørte på.

> Hård i sædet

Synes det er behageligt til min røv.

> Blød affjedring

Dejligt

> Født med defekte bremser og tynd topstykke

Bremsede da perfekt?

> Lakerer kun i "knækkede" farver

Hvad mener du?

> 93 % af køberne er kvinder

Så er jeg blandt de sidste 7 procent!

> Held og lykke

Tror ikke jeg får brug for det. Har haft en PUG før, for mange år siden. Den
var fanme god og stabil!

Fra : LowLifeDK

Dato : 01-08-02 22:26

Det har GARANTERET ikke være en PUG speedfight du har kørt på.

Forhandleren har været ude i byen og købe en PGO Big Max som de har pillet
lidt ved, malet hist og pist så den lignede den scooter du ville ha' ....

Checkede du stelnummeret ?

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 01-08-02 22:30

> [...]
> lidt ved, malet hist og pist så den lignede den scooter du ville ha' ....

HAHAHA Er ved at fatte den. Du phucker med mig gør du!

Fra : LowLifeDK

Dato : 02-08-02 07:19

Så skidt da .... ja

Held og lykke med dyret

Fra : Michael Thomsen

Dato : 02-08-02 14:50

Tillykke med dyret

Tja..

Den er dyr i reservedele.

AC.. Hvorfor ikke få en vandkølet??

Når alle begrændsninger bliver taget (hvis det bliver det) Så hyler røret,
og det lyder lamt.

Meget dyr fra ny..

Jeg købte en brugt Speedfight 2 LC (gået 12000km) for 6500,- via dba.dk

Mvh Michael

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 02-08-02 19:31

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse

> Tja..

Tjo

> Den er dyr i reservedele.

Som skrevet tidligere, synes jeg ikke det er så slemt.

> AC.. Hvorfor ikke få en vandkølet??

Har hørt en del dårligt om dette, så derfor valgte jeg det fra.

> Når alle begrændsninger bliver taget (hvis det bliver det) Så hyler røret,
> og det lyder lamt.

Jeg har kun taget den i vario'en. Sidder der andre ud over det lille
blindrør?

> Meget dyr fra ny..

14.500 ? Det er da ikke dyrt.

> Jeg købte en brugt Speedfight 2 LC (gået 12000km) for 6500,- via dba.dk

Lyder helt fornuftigt!

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 02-08-02 19:32

> Så skidt da .... ja

I knew it. Tak til Oliver som advarede mig imod dig, hehe.

> Held og lykke med dyret

Tark!!

Har allerede kørt 12 km!! hehe.

Fra : LowLifeDK

Dato : 02-08-02 19:33

12 km....

VILDT godt køb du har gjort der !

Hvorfor kan den ikke komme op på de 45 km ?

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 03-08-02 07:33

> 12 km....
>
> VILDT godt køb du har gjort der !
>
> Hvorfor kan den ikke komme op på de 45 km ?

DOOOOOOOH!

Nej du, 12km og ikke 12km/t!! En hvis forskel har jeg ladet mig fortælle!

Fra : LowLifeDK

Dato : 03-08-02 07:47

ok, ok jeg er med

God weekend