ADSL, Telia
Fra : Michael Ravn

Dato : 31-07-02 22:21

Skal snart have Telia ADSL. Men de skriver man skal bruge en original
Windows 98 CD. Nu har jeg desværre en Compaq, som leveres uden en
sådan. Hvad gør man så?
Michael Ravn

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 31-07-02 22:31

In article <3d48545b.836371@sunsite.auc.dk>, Michael Ravn wrote:
> Skal snart have Telia ADSL. Men de skriver man skal bruge en original
> Windows 98 CD. Nu har jeg desværre en Compaq, som leveres uden en
> sådan. Hvad gør man så?

Da du allerede bruger Internet er det ikke sikkert at du har brug for en
sådan, da TCP/IP protokollen så allerede findes hos dig. Men ligger
indholdet af windows cd'en ikke lokalt på harddisken på sådan en
Compaq-dåse?

--
Andreas Plesner Jacobsen | How apt the poor are to be proud.

Fra : Kaare Tyroll

Dato : 01-08-02 00:03

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote in message
> Men ligger
> indholdet af windows cd'en ikke lokalt på harddisken på sådan en
> Compaq-dåse?

Jo... det burde ligge i en mappe der hedder options caps eller lignende.

Med venlig hilsen,
Kåre Tyroll

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 01-08-02 08:16

--

"Kaare Tyroll" <webmaster@tyroll.dk> skrev i en meddelelse

> Jo... det burde ligge i en mappe der hedder options caps eller lignende.

Helt præcist ligger de i C:\windows\options\cabs
______________________________
Jakob Houkjær
Jeg repræsenterer med dette indlæg ikke TDC Internet

Fra : Michael Ravn

Dato : 01-08-02 16:49

On Thu, 1 Aug 2002 09:15:45 +0200, "Jakob Houkjær" <jaho@mail.dk>
wrote:

> [...]
>______________________________
>Jakob Houkjær
>Jeg repræsenterer med dette indlæg ikke TDC Internet

Det er iøvrigt rigtig nok. Det må vel være godt nok også for en Telia
tekniker.
Michael Ravn

Fra : Søren Lundfald

Dato : 01-08-02 10:30

"Kaare Tyroll" <webmaster@tyroll.dk> skrev i en meddelelse

> Jo... det burde ligge i en mappe der hedder options caps eller lignende.

Kasketter med muligheder?.....
Søren Lundfald

At a bus station the bus stops
At the train station the train stops