Hvad går der galt?
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 31-07-02 16:47

Hej alle. Jeg er ved at konvertere min side til XHTML.

Den validererer som ok på validator.w3.org (og næsten i Strict mode :)). Men
alligevel vises den ikke korrekt. På www.improve.dk kan i se det, menuen til
venstre burde fortsætte helt ned til bunden, det gør den også hvis jeg
ændret !Doctype til HTML 4.0 Transitional, men ikke når den er sat til
XHTML. Hvad gør jeg galt?

Mvh Mark

Fra : Steen Nielsen

Dato : 02-08-02 09:20

"Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk> wrote in message
> [...]
> venstre burde fortsætte helt ned til bunden, det gør den også hvis jeg
> ændret !Doctype til HTML 4.0 Transitional, men ikke når den er sat til

det har højst sandsynligt noget med at gøre at du ikke har en refference at
sætte din XHTML op imod.. du skal skrive nedenstående som doctype..
----
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
----

så tror jeg at den validerer... og har du også husket...
----
----
det er også krævet for at den ved at det er XHTML...

med venlig hilsen
Steen Nielsen