outlook problemer
Fra : Jørgen

Dato : 30-07-02 19:53

Hvis jeg står i Internet og vil sende en mail derfra. går pc i baglås og der
startes en masse Internet filer.

Er der hjælp at hente
på forhånd tak
Jørgen

Fra : Mikkel F. S. Anderse~

Dato : 30-07-02 21:35

Jørgen wrote:
> Hvis jeg står i Internet og vil sende en mail derfra. går pc i baglås og der
> [...]

Har du kontrolleret om din PCer eventuelt kunne have fået en virus?

Fra : Jørgen

Dato : 31-07-02 20:14

"Mikkel F. S. Andersen" <Non@non.dk> skrev i en meddelelse

> Har du kontrolleret om din PCer eventuelt kunne have fået en virus?

Ja der er norton Xp virus program, der udover har jeg kørt Trend Virtus
program online.
Der kommer en besked om at Klient er forkert.

Hilsen
Jørgen

Fra : pre

Dato : 01-08-02 11:47

Kontrollér om dit e-mail program er sat som standard. (Internet
Indstillinger/Programmer)

© pre 2002

Fra : Jørgen

Dato : 01-08-02 12:37

Det er den
Hilsen
Jørgen

Fra : pre

Dato : 01-08-02 18:44

Så er der nok kun denne mulighed tilbage (Hvis Outlook2000):
Klik på Hjælp i øverste linie og aktiver Søg og Erstat. Så kontrolleres
alle filer.

Fra : Jørgen

Dato : 01-08-02 21:11

Det hjalp desværre ikke, men tak for forsøget