Skærme
Fijala 3554
Ny skærm kan kun vises i 640 x 480 og 16 f~
Fra : Morten

Dato : 30-07-02 17:17

Jeg har lige købt en ny Mycom computer uden skærm.
Da min gamle skærm blev tilsluttet kunne den ikke
indstilles til mere end 640 x 480 og kun 16 farver.Den
har ellers før stået til 800 x 600.
Jeg har lige købt en ny 17" Fujitzi Siemens skærm og det
er stadig det samme. Hvad pokker skal jeg gøre ved det?
--
Hilsen Morten

Fra : Madsen

Dato : 30-07-02 17:19

Morten skrev:

> [...]
> Jeg har lige købt en ny 17" Fujitzi Siemens skærm og det
> er stadig det samme. Hvad pokker skal jeg gøre ved det?

Windows kører sikkert med en Standard VGA-driver?
Muligvis mangler du at installere en driver til grafikkortet.

Madsen.

Fra : Morten

Dato : 30-07-02 17:35

"Madsen" skrev:
> Windows kører sikkert med en Standard VGA-driver?
> Muligvis mangler du at installere en driver til grafikkortet.

Der ser ud til at det er grunden. Under Enhåndshåndtering
er der et udråbstegn udfor:
'PCP Multimedia audio device', mon ikke det er grafikkortet?
Windows kan ikke selv finde drivere. Er der nogen, der ved
hvor man kan finde dem på nettet?
--
Hilsen Morten

Fra : N/A

Dato : 30-07-02 18:06

Fra : Morten

Dato : 30-07-02 18:06

"Madsen" skrev:
> Nok nærmere lydkort. Audio står for lyd.

Hej Madsen
Mange tak for hjælpen.
Driverne lå på en cd som jeg kun havde opfattet
som indeholdende gratis ekstra programmer.
Det virker nu!
--
Hilsen Morten

Fra : WE

Dato : 30-07-02 17:47

Nej. audio er lyd.

Fra : Madsen

Dato : 30-07-02 18:13

Morten skrev:

> Mange tak for hjælpen.
> Driverne lå på en cd som jeg kun havde opfattet
> som indeholdende gratis ekstra programmer.
> Det virker nu!

Okay. Fint nok og velbekom.

Madsen.

Fra : WE

Dato : 30-07-02 17:22

Det spørgsmål er let at besvare.

Windows, som jeg gætter på, du kører, har IKKE genkendt dit skærmkort.

v.h.

Fra : Morten

Dato : 30-07-02 18:06