Et lille problem
Fra : Tobias H. Klint

Dato : 30-07-02 10:49

Hej i gruppen
jeg håber nogen ka hjælpe med det problem her.
det er mit battri Nå jeg dytter så siger det en mærklig lyd. og nå jeg
bramser og gåer lyset næsten ud....
er der nogen da ved vad der er galt med den...........?

Med Venling Hilsen
Tobias H. Klint
Icq:162025029

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 30-07-02 11:28

"Tobias H. Klint" <Tobias_H_Klint@hoymail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bramser og gåer lyset næsten ud....
> er der nogen da ved vad der er galt med den...........?

Hmm...
Det lyder som om at der er en løs forbindelse et eller andet sted!
Prøv at kigge ledningere igennem om der er en der er slidt hul på, eller om
der er nogen der har rykket sig lidt så de rører ved hinanden...
Det er selvfølgeligt primært selve ledningerne fra batt. og fra bremsen du
skal tjekke! Det er jo dem der er problemer med!

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Fra : Jon Larsen

Dato : 30-07-02 13:35

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Batteriet.....

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Tobias H. Klint

Dato : 30-07-02 22:08

"Jon Larsen" <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Odense
> Stud. Procesteknolog.
> "Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan"

Tak Får rådet

Med Venlig Hilsen
Tobias Klint

Icq:162025029

Fra : LowLifeDK

Dato : 30-07-02 22:40

Hej !

Jeg havde præcis det samme problem !

Du har en løs stelforbindelse. Du kan finde den ved at tage en ledning,
vikle den om stellet og sætte den anden ende fast i et eks. tørrestativ
(bare det er metal)

Herefter skal du aktivere ALLE kontakter såsom horn, kort lys, langt lys,
bremselys m.m. indtil fejlen ikke længere er der.

Hygge !

Fra : Martin Østerberg

Dato : 30-07-02 23:00

On Tue, 30 Jul 2002 11:49:02 +0200 skrev "Tobias H. Klint"
<Tobias_H_Klint@hoymail.com> .

> [...]
>bramser og gåer lyset næsten ud....
>er der nogen da ved vad der er galt med den...........?

Havde et tilsvarende problem, det var den ene 'terminal' i
sikringsboxen der var tæret bort. Ikke til at se udefra, du skal lige
åbne den og se om noget ser irgrønt ud.

Martin