På hovedet i skeen!
Fra : Astrup

Dato : 24-07-02 20:45

Hey alle sammen!

Det startede med at min blonde søster spørger filosofisk hvorfor hun vender
på hovedet i skeen!!!

Far og søn har 2 teroier som ligger tæt op af hinanden...

Søn:
Øjet ser det som er nederst i skeen som så bliver til det øverste og det
øverste bliver til det neder ved hjælp at en spejling...

Far: NEJ! Det der sker 2 spejlinger og det er derfor at "billedet" er så
utydeligt i forhol til hvis man ser det på den anden side!

HVEM HAR RET???

(Har lavet nogle skitser men det er ikke så nemt at poste da jeg fik at vide
at der var nogle der fik newz over mail eller sådan noget! (Det er ikke det
der skal diskuteres!!!))

Fra : Astrup

Dato : 28-07-02 19:02

Sorry! Mit ur stod forkert da jeg sendte!!! En news svaghed!!! Men svar
venligst under spejlbillede på hovedet i en skeen! (Ups gramatik fejl!)

Fra : Jon Larsen

Dato : 03-08-02 13:20

> Det startede med at min blonde søster spørger filosofisk hvorfor hun
vender
> på hovedet i skeen!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Umiddlebart, uden at vide ret meget om det, vil jeg tro det har noget med
krumningen på skeens hoved at gøre.... En slags spejlvending af det
spejlvendte, som igen bliver spejlvendt at hjernens synscenter...

Hvis man vender skeen om og kigger på den udadbuede side, ser man jo
billedet korrekt...