Norton Personlig Firewall og netværk
Fra : 4b-areus

Dato : 15-02-01 22:14

Hi gruppe

Jeg er lige "røget på " TDC's tilbud om et gratis år med Norton Personlige
Firewall.
2 PC'er, begge kører ME, men efter installationen af NPF (på serveren) har
det ikke været muligt at få Clienten med på nettet.
Jeg har gjort mit bedste ved at følge anvisningerne fra TDC, men må nok have
lavet en fejl et sted.
Er det lykkedes for andre at benytte NPF i et privat netværk ??.
Er der evt. nogle af jer, der har nogle ide'er. Der var ingen problemer da
jeg kørte Zonealarm.

Alle gode råd modtages med tak.

4b

Fra : Thomas Jari

Dato : 15-02-01 23:14

> [...]
> Er det lykkedes for andre at benytte NPF i et privat netværk ??.
> Er der evt. nogle af jer, der har nogle ide'er. Der var ingen problemer da

Kender ikke til programmet, men kan du ikke indstille graden af sikkerhed et
sted som i Zonealarm

Thomas Jari

Fra : Claus Christensen

Dato : 16-02-01 11:56

"4b-areus" <4b-areus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det lykkedes for andre at benytte NPF i et privat netværk ??.
> Er der evt. nogle af jer, der har nogle ide'er. Der var ingen problemer da

Tjek
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nip.nsf/docid/2000011110451136&src=hot
eller http://www.opasia.dk/kundeservice/firewall/faq.shtml

Mvh Claus

Fra : Jesper Jepsen

Dato : 16-02-01 13:00

Bruger Norton firewall i deres internet security og den kommer med en pop
op skærm om man vil tillade at dette program eller service får adgang til
netværket/internettet. Køre med en proxy server der så får adgang til inet.
køre fint.

Fra : 4b-areus

Dato : 16-02-01 17:14

Tak til jer alle tre, jeg læser jeres gode råd og prøver igen.

mvh
4b