HJÆLP!! Til ADSL over HJEMMENETVÆRK
Fra : Bruno Langholm

Dato : 18-01-01 19:35

HJÆLP!!!

Jeg har lige fået mig en adsl opkobling fra teledanmark. Men jeg har det
problem at jeg har to computere, den ene styrer regnskabs programmer og
andet og den anden, som har den primære opkobling til adsl, er til sjov,
spil osv.

På begge computere har jeg installeret Windows ME.
Indtil videre har jeg sat et hub op imellem de to computere, da de er et par
rum fra hinanden. så mit egentlige spørgsmål er hvordan jeg får min 2.
computer på internettet når jeg skal gøre det via et lokalt netværk...
- så computer 1 kan bruge computer 2's internet opkobling, deling!

Jeg er ude og svømme her så hvis du kan hjælpe eller kan henvise til noget
hjælp, så vil det redde det hele...

Mange tak på forhånd...

MVH Bruno Langholm

Fra : SirWheels

Dato : 18-01-01 21:10

"Bruno Langholm" <naxx2000@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - så computer 1 kan bruge computer 2's internet opkobling, deling!
>
> Jeg er ude og svømme her så hvis du kan hjælpe eller kan henvise til noget

Jeg synes du skulle spørge i news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl istedetfor

XFUT:dk.edb.internet.udbydere.xdsl

mvh
SirWheels