Kyst fiskeri på Fyn
Fra : Torben L

Dato : 27-07-02 09:27

Hej

Er der nogen i gruppen der kender nogle gode kyst strækninger mht. ørred fiskeri ?

Fra : Michael Boysen

Dato : 27-07-02 11:36

Torben L skrev:
> Er der nogen i gruppen der kender nogle gode kyst strækninger mht. ørred
fiskeri ?

Kender ikke meget til fiskeriet på Fyn, men jeg kender da flg. link.
http://www.visitfyn.com/dk/seatrout/

Venlig hilsen
/Michael Boysen

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 28-07-02 09:31

"Torben L" <vi-tosa@get2net.dk> wrote in message
> Er der nogen i gruppen der kender nogle gode kyst strækninger mht. ørred
fiskeri ?

Ja, da. ;D Men kig først på http://hjem.get2net.dk/Fyn_fisker/

Mvh.

--
Martin Nystrup Rasmussen
Læs om havets dyre- og planteliv på http://home19.inet.tele.dk/livetihavet/

Fra : Henrik

Dato : 28-07-02 21:58

Hej torben.

Du kan prøve at købe folderen: "100 fine, fynske fiskepladser". Det er en
rigtig god guide til kystpladserne på Fyn. Den koster ca 40 kr. og er lige
til at have med sig på turen.

Knæk og bræk.

Henrik

Fra : Mich@el

Dato : 29-07-02 10:44

Hej Torben

Torben L skriver:

> Hej
>
> Er der nogen i gruppen der kender nogle gode kyst strækninger mht. ørred fiskeri ?

Hvor på Fyn havde du regnet med at fiske. ??

Mvh.
Michael

Østfyn.