Suzuki FZ50 forespørgsel
Fra : Garfield

Dato : 29-07-02 08:30

Hej alle,

Nu har jeg endelig fået min suzuki til at holde op med at 4takte
så nu kunne jeg godt tænke mig hvis der var en der kunne give mig
et godt råd til at få den til at kører lidt mere end 30 - 32km/t
jeg ville være meget glad vist jeg bare kunne få den til at kører
en 40 - 45 km/t er der nogen der har nogle gode ideer til det ?

Hilsen Garfield ( Randi )

icq 128525318

Fra : Thomas B

Dato : 29-07-02 11:25

"Garfield" <garfield885@icqmail.com> wrote in message
> [...]
> jeg ville være meget glad vist jeg bare kunne få den til at kører
> en 40 - 45 km/t er der nogen der har nogle gode ideer til det ?

Du skal ha en 3 skyller cylinder på.

mvh. Thomas

Fra : Garfield

Dato : 29-07-02 13:21

"Thomas B" <tb_aalborg@hotmail.com> wrote in news:ai354v$54p$1
@sunsite.dk:

> "Garfield" <garfield885@icqmail.com> wrote in message

> Du skal ha en 3 skyller cylinder på.
>
> mvh. Thomas

Ok skal der skiftes noget andet eller er det
nok bare at skifte cylinderen ?

Hilsen Garfield ( Randi )

icq 128525318

Fra : Thomas B

Dato : 29-07-02 22:46

> "Thomas B" <tb_aalborg@hotmail.com> wrote in news:ai354v$54p$1
> @sunsite.dk:

> Ok skal der skiftes noget andet eller er det
> [...]

Nu er det nogle år siden jeg købte min den første knallert.
som også var en Fz50'er. Den kørte altid 40 km/t. uden at der var pillert
ved den.

Men jeg kommer i tanke om at for ikke så længe siden. så jeg en der roede
lidt ved sin fz'er (renset karburator) der så jeg at hullet i indsugnings
studsen lang fra var så stor som i selve karburatoren. Prøv at afmontere
karburatoren og mål efter om de passer ordenligt sammen. Hvis ikke så prøv i
første omgang at købe en ny indsugnings studs 16mm med dobbelt membran. og
se om det har den ønsket efekt. inden cylinder køb.

mvh. Thomas