suzuki fz50 4takter hjælp
Fra : Garfield

Dato : 28-07-02 13:19

Hejsa

Er der nogen der kan fortælle mig hvad man gør ved
en suzuki fz50 der 4takter lige meget hvor meget man
stiller på de skruer der er på karburatoren ?

Hilsen Garfield ( Randi )

icq 128525318

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 28-07-02 18:36

"Garfield" <garfield885@icqmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en suzuki fz50 der 4takter lige meget hvor meget man
> stiller på de skruer der er på karburatoren ?

Hmm....
Prøv en dyse der er et nummer mindre, og derefter skrue luft skruen 1 1/2
omg. ud fra bund!

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 09-08-02 18:02

Pil plomben, eller skift til en tunudst. (eller rens den gamle), gik fra
6000 rpm til ca. 8-9000 rpm på min gamle Yams 4g, ved at sætte tunudst. på
(standard karb + plompe)

// Troels