suzuki zillion UX50W
Fra : x

Dato : 26-07-02 20:53

Jeg har en Suzuki UX50W og er/var meget godt tilfreds med den.
Den er bare begyndt at opføre sig mystisk.
Den accelerere rigtig godt op til 45-55 km/t men så holder den igen
indtil det går ned af bakken så tager fanden ved den og kommer hurtigt op
på 80-85 km/t men når den så skal trække igen taber den fart igen.(30 km/t)
Har nu skiftet ruller 2 gange orig. og uorig.
er der en der har nogen ide om hvad det kan være.
jeg syntes ikke min variomatic ser slidt ud men jeg hælder til at det kan
være
der det er galt."Hjælp"

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 27-07-02 12:25

"x" <sma@tcdt-broadband.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der en der har nogen ide om hvad det kan være.
> jeg syntes ikke min variomatic ser slidt ud men jeg hælder til at det kan

-Har du skiftet nogen dele for nyligt? Ex. Udst.?

Oliver

Fra : N/A

Dato : 27-07-02 12:44

Fra : x

Dato : 27-07-02 12:44

ruller er skiftet for nyligt.
ikke udstødning .

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 27-07-02 12:50

> ruller er skiftet for nyligt.
> ikke udstødning .
>

> "x" <sma@tcdt-broadband.dk> skrev i en meddelelse

-Hvis den er helt lovlig (Uden begrænsninger) så prøv at tjekke kilremmen,
er den slidt eller har nogle "Døde sider" (Helt blank i siderne) så prøv at
skifte den!

Fra : x

Dato : 27-07-02 12:51

Remen er skiftet for ca 2mdr siden (har vel kørt 200 km
siden skift af rem)

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 27-07-02 12:57

> Remen er skiftet for ca 2mdr siden (har vel kørt 200 km
> [...]

Hmm.... Jeg ville mene at det skulle være trykfjedderen der skulle skiftes,
men hvis den er lovlig og den er begyndt på det af sig selv, må det være
karburatoren der skal renses engang med noget trykluft!

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus

Fra : LowLifeDK

Dato : 29-07-02 16:48

Tja,-

Oliver kan sikkert huske mig Jeg har HAFT præcis samme problem, indtil
for et par dage siden. Du kan se tråden næsten lige under din "Big MAX død
40-50 km/t"

Tag den på værkstedet, bed dem rense systemet som Oliver siger, eller gør
som jeg. Tag en tur ad Strandvejen (eller hvad du lige har i nærheden, som
du kan køre stærkt og længe på), og giv den alt hvad den kan trække. Kørte
selv 90 km med 70/80 km/t...VIOLA,- mit problem er løst

Hygge !