Barnestol på cykel
Fra : Johnny Tranholm Niel~

Dato : 29-07-02 10:38

Jeg har købt en Winther barnestol til min cykel. Problemet er bare at
stellet på min cykel er lidt tykkere, så den dims der skal spændes på
saddelstangen kan ikke klemmes helt sammen. Er der nogen som har erfaret
noget lignende, og hvordan løste i problemet?

Hilsen Lotte

Fra : Mikkel Larsen

Dato : 30-07-02 21:22

"Johnny Tranholm Nielsen" <jtranholm@mail.dk> wrote:

> [...]
>saddelstangen kan ikke klemmes helt sammen. Er der nogen som har erfaret
>noget lignende, og hvordan løste i problemet?

Hvis du kan få boltene i og stramme nok til at beslaget ikke
rykker sig, når du lægger vægt på barnestolen og rykker i den, så
er det helt i orden.
Delene behøver ikke at mødes.
Jeg er næsten helt sikker på dette, men hvis du vil være helt
sikker så ring til Winther på 86 84 72 88 og spørg, de har
teknikere der ved alt om deres produkter.
Mikkel Larsen
Cykelsmed