gratis shell med CGI?
Fra : Flemming

Dato : 29-07-02 11:50

Hej,

Er der nogen der kan anbefale mig en gratis shell hvor man kan lægge sine
egne CGI skripter i Perl. Jeg kunne ikke finde nogen.

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Michael Andreasen

Dato : 29-07-02 12:37

"Flemming" <culture@post3.tele.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan anbefale mig en gratis shell hvor man kan lægge sine
> egne CGI skripter i Perl. Jeg kunne ikke finde nogen.

Forklar nærmere? Hvad skal det bruges til?

Mvh
Michael

Fra : Bo Simonsen

Dato : 29-07-02 16:59

In article <p87akuc80rbq5f13099lljv8j5e1ubgf1s@4ax.com>, Flemming wrote:

> Er der nogen der kan anbefale mig en gratis shell hvor man kan lægge sine
> egne CGI skripter i Perl. Jeg kunne ikke finde nogen.

Hos amok.dk kan du ikke få en shell, men du kan få lov at få hostet dine
perl scripts (og så kan de lige frem bruges).

Bo Simonsen

http://fido.geekworld.dk

Fra : Flemming

Dato : 29-07-02 18:21

On Mon, 29 Jul 2002 17:58:36 +0200 Bo Simonsen <bo@geekworld.dk>
wrote in dk.edb.system.unix:

> Hos amok.dk kan du ikke få en shell, men du kan få lov at få hostet dine
> perl scripts (og så kan de lige frem bruges).

Tak, det ser ud til at være den rigtige løsning for mig.

også tak til alle andre for gode råd.

Fra : Peter Mogensen

Dato : 29-07-02 12:31

Flemming wrote:
> Hej,
>
> Er der nogen der kan anbefale mig en gratis shell hvor man kan lægge sine
> egne CGI skripter i Perl. Jeg kunne ikke finde nogen.

øøhhhhh ???????

Jeg tror de fleste i gruppen skal bruge en del tid for at gætte hvad du
mener. Efter at have invokeret mine synapser i puzzle-solving mode er
jeg kommet frem til at du nok mener at:

"Hvor kan man få et gratis webhotel med shell-access og med ret til at
eksekvere CGI-scripts skrevet i Perl?"

Svar:

Det ved jeg ikke.... tror ikke du får det gratis nogensteder andet end
hjemme under dit eget skrivebord. Der er en del ikke-så-dyre steder.
Jeg er blevet anbefalet at se på www.web-sale.dk. - aner ikke hvad de
tilbyder.

Peter