Hvordan installerer man egentligt MSDN
Fra : Bjarne Østergård

Dato : 29-07-02 22:40

Jeg har visual studie 6 Enterprise den indeholder 4 stk cd men hver gang jeg
vil installere MSDN kan den ikke finde mappe stien.
Hvor finder jeg egentligt den.

Jeg har aldrig haft den installeret men altid brugt den fra VB5 books online
herudover har jeg brugt manualer og bøger til opslag, men det iriterer mig
nu lidt, at jeg ikke kan få den installeret.

Foruden VB6 og Java cdérne er der også Microsoft SQL server og database
med, 8 CDér, er det på en af dem man skal finde den?

Nu har jeg faktisk haft den længe men aldrig haft MSDN installeret.

Håber i kan hjælpe

MVH
Bjarne

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 30-07-02 09:32

"Bjarne Østergård" <boe@gigasoft.dk> wrote in message
> Jeg har visual studie 6 Enterprise den indeholder 4 stk cd men hver gang
jeg
> vil installere MSDN kan den ikke finde mappe stien.
> Hvor finder jeg egentligt den.

MSDN finder du på 2 seperate CD'ere
Tydeligt markeret MSDN Library for Visual Studio...

Det smarteste er at hælde CD'erne ind på boksen, og installere fra HD'en
Elllers er der en masse samples mv man ikke umiddelbart kan få fat i

Alternativt kan man dele MSDN via netværket, hvor CD'erne er kopieret ind på
en filserver

mvh/Peter Lykkegaard