/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Tiscaliregning helt hen i vejret
Fra : dion


Dato : 26-07-02 20:01

Har lige pr.email modtaget en regning for al forbrug i de sidste 3 måneder selvom jeg
har betalt hver måned i den periode.
Har andre oplevet noget i den retning?



 
 
Dennis Pedersen (26-07-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 26-07-02 20:48


"dion" <wrong@spam.moj> wrote in message
news:q%g09.112$eA1.4924@news.get2net.dk...
> Har lige pr.email modtaget en regning for al forbrug i de sidste 3 måneder
selvom jeg
> har betalt hver måned i den periode.
> Har andre oplevet noget i den retning?

Det er et "kendt" problem
Der var på et tidspunkt hvor man blev opkrævet for 6måneder sådan lige bum
på en gang.
Tiscali og regninger de er bare ikke gode venner. Konkret har jeg et
eksempel fra firmaet hvor vi idag har fået en rykker på noget IP-ansøgning ,
problemet er vi har bare aldrig fået regningen !


/Dennis



Keld Gydum (26-07-2002)
Kommentar
Fra : Keld Gydum


Dato : 26-07-02 21:10

Hej dion ...

Jeg er blevet sendt til Inkasso på en regning som er
betalt tilbage i Juli sidste år ...

Jo jo - de har tjek på det hos Tiscali / Worldonline ...

Jeg har bedt om 2 gange at tale med Deres bogholderi - men
de vil ikke tale direkte med kunder ...

Kvittering er sendt til Inkasso firmaet og nu taler jeg ikke
med Tiscali mere med mindre Bogholderiet ringer mig op.

Fint firma ...

Med venlig hilsen
Keld Gydum

PS: Pas godt på Jeres kvitteringer ... !!!

--
Keld Gydum
E-Mail: keld.gydum@mail.dk
Homepage: http://www.sitecenter.dk/bangsbo
WebCam page: http://bangsbo.camarades.com
Alle mail er Scannet for Virus med AntiVir fra www.avirus.dk



Martin Møller (27-07-2002)
Kommentar
Fra : Martin Møller


Dato : 27-07-02 11:59


"Keld Gydum" <kg@lite.dk> skrev i en meddelelse
news:3d41aca4$0$129$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej dion ...
>
> Jeg er blevet sendt til Inkasso på en regning som er
> betalt tilbage i Juli sidste år ...
>
> Jo jo - de har tjek på det hos Tiscali / Worldonline ...
>
> Jeg har bedt om 2 gange at tale med Deres bogholderi - men
> de vil ikke tale direkte med kunder ...
>
> Kvittering er sendt til Inkasso firmaet og nu taler jeg ikke
> med Tiscali mere med mindre Bogholderiet ringer mig op.
>
> Fint firma ...
>
> Med venlig hilsen
> Keld Gydum
>
> PS: Pas godt på Jeres kvitteringer ... !!!

Og så skift da for guds skyld udbyder!!!

Martin



Ulrik Lunddahl (27-07-2002)
Kommentar
Fra : Ulrik Lunddahl


Dato : 27-07-02 14:24

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> wrote:

> Og så skift da for guds skyld udbyder!!!

Det hjælper ikke, jeg har kviteringer og skriftlige bekræftelser på at jeg
har opsagt min forbindelse og at Tiscali vil nedtage den dateret næsten 2 år
tilbage, og jeg får stadig regninger og rykkere og at og til inkasso
meddeleser.

Alle regninger er betalt, alt hardware er sendt tilbage, og jeg har
kviteringer for modtagelsen fra postdanmark.

Efter at have spildt en masse tid på at snake, skrive, og sende bilag til
dem, har jeg nu opgivet, og skriftligt meddelt dem at jeg ikke vil foretage
mig yderligere, og at hvis deres inkompentance kommer mig til skade vil jeg
overdrage sagen til min advokat.

Reaktionen udeblev som forventet, selv om jeg udbad mig et svar i brevet.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil






Keld Gydum (27-07-2002)
Kommentar
Fra : Keld Gydum


Dato : 27-07-02 16:49

Hej Ulrik Lunddahl ....

Du skriver bla.:

> Efter at have spildt en masse tid på at snake, skrive, og sende bilag til
> dem, har jeg nu opgivet, og skriftligt meddelt dem at jeg ikke vil
foretage
> mig yderligere, og at hvis deres inkompentance kommer mig til skade vil
jeg
> overdrage sagen til min advokat.
>
> Reaktionen udeblev som forventet, selv om jeg udbad mig et svar i brevet.

Jeg er kommet lige så langt - og gud være lovet jeg var
bange for jeg var den eneste ....

Jeg har ikke været i forbindelse med noget firma i Danmark
med så dårlig en service og hvor et Bogholderi nægter at
tale med en efter flere henvendelser ..

Det er dybt godnat og ganske flovt - nå men TAK Ulrik
det kan være vi skal lave en forening .. med Hade-sidde ...

Jeg tror den vil få mange besøgende ... LOL .... vi kan
oprette en hos dem selv det opdager de aldrig ....

Med venlig hilsen
Keld
--
Keld Gydum
E-Mail: keld.gydum@mail.dk
Homepage: http://www.sitecenter.dk/bangsbo
WebCam page: http://bangsbo.camarades.com
Alle mail er Scannet for Virus med AntiVir fra www.avirus.dk


"Ulrik Lunddahl" <nospam037@lunddahl.dk> skrev i en meddelelse
news:ahu6st$lu5$1@sunsite.dk...
> "Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> wrote:
>
> > Og så skift da for guds skyld udbyder!!!
>
> Det hjælper ikke, jeg har kviteringer og skriftlige bekræftelser på at jeg
> har opsagt min forbindelse og at Tiscali vil nedtage den dateret næsten 2
år
> tilbage, og jeg får stadig regninger og rykkere og at og til inkasso
> meddeleser.
>
> Alle regninger er betalt, alt hardware er sendt tilbage, og jeg har
> kviteringer for modtagelsen fra postdanmark.
>
> Efter at have spildt en masse tid på at snake, skrive, og sende bilag til
> dem, har jeg nu opgivet, og skriftligt meddelt dem at jeg ikke vil
foretage
> mig yderligere, og at hvis deres inkompentance kommer mig til skade vil
jeg
> overdrage sagen til min advokat.
>
> Reaktionen udeblev som forventet, selv om jeg udbad mig et svar i brevet.
>
> --
> Med Venlig Hilsen
>
> Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
> My heroes: Heddy Lamar & George Antheil
>
>
>
>
>



Ulrik Lunddahl (28-07-2002)
Kommentar
Fra : Ulrik Lunddahl


Dato : 28-07-02 21:18

"Keld Gydum" <kg@lite.dk> wrote:

> Jeg er kommet lige så langt - og gud være lovet jeg var
> bange for jeg var den eneste ....

Jeg tror der er mange med samme problem, hvorfor skulle de ellers hive i
nødbremsen og lukke telefonerne til bogholderiet.

> Det er dybt godnat og ganske flovt - nå men TAK Ulrik
> det kan være vi skal lave en forening .. med Hade-sidde ...

> Jeg tror den vil få mange besøgende ... LOL .... vi kan
> oprette en hos dem selv det opdager de aldrig ....

Hvis du vil spille mere tid på dem, så værsgo, jeg vil ikke.


--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil



Dennis Pedersen (28-07-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 28-07-02 22:44


"Ulrik Lunddahl" <nospam037@lunddahl.dk> wrote in message
news:ai1ji9$4lr$1@sunsite.dk...
> "Keld Gydum" <kg@lite.dk> wrote:
>
> > Jeg er kommet lige så langt - og gud være lovet jeg var
> > bange for jeg var den eneste ....
>
> Jeg tror der er mange med samme problem, hvorfor skulle de ellers hive i
> nødbremsen og lukke telefonerne til bogholderiet.

Huh?
Lukke telefonerne til Tiskvat bogholderriet?

/Dennis



Ivar Madsen (31-07-2002)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 31-07-02 07:01

On Sat, 27 Jul 2002 17:48:39 +0200, "Keld Gydum" <kg@lite.dk> wrote:

>Det er dybt godnat og ganske flovt - nå men TAK Ulrik
>det kan være vi skal lave en forening .. med Hade-sidde ...

Det med hade side synes jeg er den mindre god ide, men der er helt
klart bagrund for at lave en forening for Tiscali kunder der har bøvl
pga. Tiscali's dårlige bogholderi.

Måske i derved kunne stå sammen, og stå stærker overfor Tiscali.

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Henning Pedersen (02-08-2002)
Kommentar
Fra : Henning Pedersen


Dato : 02-08-02 12:51

Jeg kan stikke det med flere længder!!!

Jeg faxede min opsigelse af d. 22. april 2002, men fik ikke nogen reaktion.
Derefter refaxede jeg opsigelsen d. 30. april 2002 - rigtig gættet - stadig
ingen reaktion. Så ringede jeg sidst i maj, og efter at have ventet utrolig
lang tid kom jeg "igennem".
Den flinke mand fortalte så at han ikke rigtig kunne gøre noget, men da jeg
ligesom ikke rigtig vil slippe ham checkede han så om opsigelsen godtnok var
modtaget og det var den så. Jeg fik at vide at det var en meget stor stak
opsigelser så det kunne godt tage lidt tid - ja tak skal du godtnok ha'. jeg
har ikke modtaget nogen reaktion endnu.

Stædig er man jo så jeg prøvede d. 30. juli at ringe til Tiscali - men men
men, efter en omstigning samt vente tid, fik jeg en automatisk besked om at
der var 20 i køen før mig, så man opforderede mig til at prøve senere.

Jeg sendte så en fax igen samme dag, hvor jeg rimelig klart lod forstå at
det kunne være meget rart med en reaktion fra deres side. Gæt igen - nemlig
stadig ingen reaktion. Det er simplethen en foragtelig måde at drive et
firma på - og ufattelig for normalt begavede mennesker, så nu sendet et
anbefalet brev som den sidste udvej for at komme ud af det "firma" på en
nogenlunde ordentlig måde.

Man må virkelig tage sig til hovedet over den ligegyldighed og arrogance der
udvises over for kunder, men det vil selvfølgelig blive bedere med tiden -
jeg mener der bliver jo færre og færre kunder.!!!!!

Mvh - Henning


dion <wrong@spam.moj> skrev i en
nyhedsmeddelelse:q%g09.112$eA1.4924@news.get2net.dk...
> Har lige pr.email modtaget en regning for al forbrug i de sidste 3 måneder
selvom jeg
> har betalt hver måned i den periode.
> Har andre oplevet noget i den retning?
>
>





Ivar Madsen (02-08-2002)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 02-08-02 16:51

On Fri, 2 Aug 2002 13:50:41 +0200, "Henning Pedersen" <cona@adr.dk>
wrote:

>Jeg sendte så en fax igen samme dag, hvor jeg rimelig klart lod forstå at
>det kunne være meget rart med en reaktion fra deres side. Gæt igen - nemlig
>stadig ingen reaktion. Det er simplethen en foragtelig måde at drive et
>firma på - og ufattelig for normalt begavede mennesker, så nu sendet et
>anbefalet brev som den sidste udvej for at komme ud af det "firma" på en
>nogenlunde ordentlig måde.

Forståligt at du valgte at sende et anbefalet brev, huskede du så at
bede postvæsnet om at få et svarkort således at du automatisk får
kvitering på MODTAGELSEN af det anbefalede brev?noget kunne tyde på
at du vil komme til at få brug for bevis på at de har modtaget dit
brev, og så er det meget letter lige at hive det fram fra skuffen end
først at skulle ulejlige PD for at komme til at betale for deres
arbejde.

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Henning Pedersen (02-08-2002)
Kommentar
Fra : Henning Pedersen


Dato : 02-08-02 18:31

Ja det gjorde jeg. Jeg er helt klar over at man formodentlig skal til en
sagfører på et tidspunkt, men det er da fuldstændig forrykt at man skal gå
til yderligheder for at slippe ud af klørerne på sådan et såkaldt firma.
Det må i den grad være guf for forbrugernævnet - vær at overveje!


Ivar Madsen <news-12-04-02@milli.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kfalkuo33n31khfd20h03vv36ga1fod2mu@4ax.com...
> On Fri, 2 Aug 2002 13:50:41 +0200, "Henning Pedersen" <cona@adr.dk>
> wrote:
>
> >Jeg sendte så en fax igen samme dag, hvor jeg rimelig klart lod forstå at
> >det kunne være meget rart med en reaktion fra deres side. Gæt igen -
nemlig
> >stadig ingen reaktion. Det er simplethen en foragtelig måde at drive et
> >firma på - og ufattelig for normalt begavede mennesker, så nu sendet et
> >anbefalet brev som den sidste udvej for at komme ud af det "firma" på en
> >nogenlunde ordentlig måde.
>
> Forståligt at du valgte at sende et anbefalet brev, huskede du så at
> bede postvæsnet om at få et svarkort således at du automatisk får
> kvitering på MODTAGELSEN af det anbefalede brev?noget kunne tyde på
> at du vil komme til at få brug for bevis på at de har modtaget dit
> brev, og så er det meget letter lige at hive det fram fra skuffen end
> først at skulle ulejlige PD for at komme til at betale for deres
> arbejde.
>
> --
> news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
> kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408927
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste