Temporary Internet Folders
Fra : Ole C

Dato : 29-07-02 13:02

De midlertidige Internet-filer har holdt flyttedag på min computer - med
WindowsXP og IE6 - og ligger nu som en undermappe til
Windows-bibliotekets Temp-mappe!
Det skulle kunne lade sig ændre under
Funktioner>Internetindstillinger>Midlertidige
Internetfiler>Indstillinger - og det går tilsyneladende også som det
skal skal.
Windows skal genstartes - og så ligger det hele igen i Temp-mappen:
mapperne for Cookies Oversigt og Temporary Internet Files.
Hvordan tvinger jeg de mapper derhen hvor jeg mener de bør ligge -
nemlig under mit navn i Documents and Settings>Mit navn>Lokale
indstillinger?

vh
Ole C

Fra : Madsen

Dato : 29-07-02 18:43

Ole C skrev:

> [...]
> Hvordan tvinger jeg de mapper derhen hvor jeg mener de bør ligge -
> nemlig under mit navn i Documents and Settings>Mit navn>Lokale

Godt spørgsmål.
Jeg havde det samme problem da jeg i sin tid rodede med at ændre på
mine brugerretigheder på WinXP. Prøv evt. at læse følgende indlæg:
http://makeashorterlink.com/?Z55221161

Jeg fandt aldrig ud af hvorfor den gjorde det og valgte derfor at
være logget ind med administratorrettigheder i stedet. Det er knapt
så heldigt, men det var den eneste løsning jeg umiddelbart kunne
finde.

Madsen.

Fra : Ole C

Dato : 29-07-02 19:55

Madsen skrev blandt andet:

> [...]
> være logget ind med administratorrettigheder i stedet. Det er knapt
> så heldigt, men det var den eneste løsning jeg umiddelbart kunne

I mellemtiden er det lykkedes mig at få Windows til at acceptere at
"Temporary Internet Files" ligger (- og bliver liggende) under
Administrator ( Documents and Settings) hvorimod "Oversigt/History"
lægger sig under mit navn (også under Documents and Settings).
Derefter kunne jeg med lidt besvær slette undemapperne i Windows\Temp -
blot for at opdage at Windows stædigt forsøger at oprette en ny
"Oversigt"-mappe under Windows\Temp.
Den bliver dog (- ligeså stædigt) fjernet af programmet "Empty Temp
Folders" ved hver ny start af maskinen.
Men mystisk er det da......

vh
Ole C