Skærme
Fijala 3554
Sony SDM-S71 17" TFT
Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 27-07-02 20:21

Hej

Jeg har kig på en Sony 17" fladskærm SDM-S71:
http://www.sonystyle.com/home/item.jsp?itemid=36985&hierc=9683x76x9705x9761
http://www.proconsult.dk/katalog/disp/tft/tft-17/monsdm-s71w.html
Er der nogen der har set reviews af den? Jeg kan ikke selv finde nogen.
Er der nogen der har erfaring med denne skærm?

--
/Lars
Fjern "FJERNDETTE" fra min mail adresse ved svar.

Fra : jaof

Dato : 25-05-03 14:27

"Lars Hedegaard Pedersen" skrev d. 27-07-02 20:21 dette indlæg :
> [...]
>
> --
> /Lars
> Fjern "FJERNDETTE" fra min mail adresse ved svar.

Hej Lars,

Jeg har en SDM-X72/B og kan stærkt anbefale at du hopper fra 71 til 72

http://www.kandu.dk/