Skærme
Fijala 3554
Nokia 447Xi 17" skærm reparation (Anovo?)
Fra : Tom R

Dato : 26-07-02 23:11

Hej

Jeg har en 17" Nokia 447Xi monitor som jeg er glad for. Skærmen er dog
begyndt at opføre sig underligt, idet billedet engang imellem bliver presset
en anelse sammen, samtidig med at der er nogle enkelte sort og hvide tynde
vandrette streger der farer op og ned over det øverste og nederste af
skærmen.

Nogen som kender denne fejltype?

Der er vidst lang tid siden garantien udløb, men jeg ville nu gerne have den
repareret hvis det kan betale sig i forhold til at købe en ny.

Hvem reparerer Nokia monitorer i Danmark, er det Anovo.dk der gør det? og
reparerer de også for private? og har de en fastpris-politik (som jeg har
set nogle reperationssteder har)?

mvh Tom

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 26-07-02 23:25

> Hvem reparerer Nokia monitorer i Danmark, er det Anovo.dk der gør det? og
> reparerer de også for private? og har de en fastpris-politik (som jeg har
> set nogle reperationssteder har)?

Hvad med der hvor du har købt den? Det må de vel sgu ordne!?
Ellers prøv at kontakte Anovo, jeg ved de laver Nokia.

Kundeservice og værksted
Telefon 70 10 71 01
Fax 70 10 71 02
e-postadresse: service@anovo.dk