Kan i anbefale et godt menu-system ?
Fra : PsHdO

Dato : 26-07-02 00:22

Hej.
Jeg roder lidt med nogle sider:
Her er den ene med lidt ny javascript-menu:
http://hjem.get2net.dk/nokia_dvb/dan/index2.html

Og her er den anden uden:
http://hjem.get2net.dk/nokia_dvb/eng/index2.html

Som i måske kan se, så har jeg skrevet det hele selv i eksembel 2, og min
menu temmelig svær at ændre på hvis jeg finder på et nyt menu-punkt.
Hvis jeg endelig vil have et nyt menu-punkt ind, så skal jeg rette i alle de
sider hvor menu-punktet er synligt....

Så fandt jeg den lille "lidt" smarte javascript menu, som jeg så bare
trækker ind med noget SSI, og det er helt fantastisk.... hvis ikke jeg lige
har fået at vide at de fleste (eller i hvertfald mange) altså køre med
java-script slået fra.
Det vidste jeg ikke, men nu er jeg tilbage til udgangspunktet....

Så mit spørgsmål er nu:
Hvordan laver man en rimeligt overskuelig menu, som er let at vedligeholde,
og som ikke giver folk problemer med at se siden.... ??

Mvh
PsHdO
Peter

Fra : N/A

Dato : 26-07-02 00:40

Fra : PsHdO

Dato : 26-07-02 00:40

Hej.

> det er Java, ikke JavaScript...

Ok, undskyld.... Det forklare så hvorfor mit ur kørte på maskinen...

> Der er ikke godt hvis besøgende kun kan se forsiden og er rødt kryds.

Korrekt, men hvis man vil have et system der er bare lidt nemt at
administrere, er det så den eneste løsning, eller findes der en rimelig menu
der fungere ??
Skal jeg lede efter en menu skrevet i javascript, og ikke java ??
Vil det kunne lade sig gøre ??
Og vigtigst af alt: Vil det virke ??

Mvh.
PsHdO